Voor de prijs vind ik de kwaliteit echt prima! Luchtige stof, valt goed. Mooie pasvorm (voor mij in elk geval). Ik bestel echt regelmatig wat bij Shein en nog niet 1 miskoop gehad. Ik vind de jurken goed op maat vallen.
Ik toevallig gisteren mijn bestelling binnen... En moet zeggen, ben verrast. De spijkershorts die ik heb besteld stinken wel best wel naar 'nieuw' dus heb ik echt 2 x in de wasmachine laten draaien en de geur is er nog niet uit... Heb ook een kort vakantiejurkje besteld, ook prima. Qua maten is het handig als je ff alles opmeet, er staat precies bij hoelang een jurkje is, hoe breed een broek bij de taille is etc. Heb alleen 1 broekje die ik onderhand op kan trekken tot aan mn borsten, zo high waisted is hij
Ah leuk!!! Ik heb laatst toevallig ook bij Shein jurken besteld. Nooit eerder gedaan voor mijzelf (wel voor dochter, die zweert bij Shein).
Jurkje van Only(?) Volgens mij. Ik voel me er best breed in en ik heb kleine borsten, voel me er niet heel prettig in. Ik weet niet of ik hem vanmiddag nog aan heb.