Het voordeel van thuiswerken. Luch in de tuin met korte broek van bonprix, shirt van human nature en blote voeten
Wat voor stof wil je gaan gebruiken? Want op de foto lijkt de stof best heel stug, als je hem met een dunne soepele stof maakt dan valt hij ook weer anders..
heel leuk jurkje! Wat super knap dat je dat zelf kan maken! Sandaaltjes zit ik ook al een tijdje naar te kijken.. maar dan begin ik weer te twijfelen of ik de zwarte of bruine wil en dan stel ik het weer uit.
Een soortgelijke stof, maar effen, soepele stof is niet geschikt, dan zie je niet hoe mooi wijd de broek is
De mijne zijn dus bruin, dant vind ik minder opvallend dan zwart. Ik heb ze gekocht als vervanging van mijn birkenstoks, want eigenlijk vind ik birkenstoks niet mooi, maar ze zitten zo lekker, deze zitten dus heel lekker!
Ja zijn er in meerdere kleuren! Elastiek zit niet strak, zakt mij soms zelfs af. @Iertje81 geen idee warom die hem niet mooi vind. Ik droeg hem zonder riempje, wellicht te wijd. Of gewoon niet zijn smaak
Ik vind hem ook niet mooi Hij is idd wel heeeuuuul wijd. Niet mijn smaak! Maar wat je zelf al zegt: jij vindt hem mooi en daar gaat het toch om?
Ik volg uw zus. Maar jij moet ze aandoen, dus je moet niet kijken naar wat anderen zeggen. Het is een vrij specifieke stijl, dus niet iedereen ziet zoiets graag.