Bestelling van bonprix is binnen. En ik twijfel. Shirtje is ok. Beetje strak op heuphoogte, maar dat motiveert weer met trainen. Jumpsuit zit ver buiten mijn comfortzone. Stof voelt wel lekker aan en valt soepel. En de lengte is goed. Maar durf ik hiermee naar buiten? De sport-bh op de rug en sokken moet je even wegdenken
Met een paar mooie hakken is de jumpsuite heel gaaf. Ga je voor platte schoenen zou ik niet voor wijde onderkant gaan maar smaller. Shirtje is leuk!
Nu weet ik het zeker Dankjewel (ook de andere dames) Denk ook dat het meestal een slippertje zal worden aangezien het de bedoeling is voor lekker op de camping/achtertuin/terrasjes. Hakken zijn ook mooi. En heb wel een stel staan die hier goed bij passen, maar daar krijg ik snel pijn van in de rug.
Oeh leuk topic! Klein beetje vals spelen want ik lig nog in bed, dit was gisteren; Hoe krijg ik de foto gedraaid Blazer: stradivarius Broek: stradivarius Basic shirt: h&m Schoenen: nubikk
Ik heb m’n nieuwe pakje van Norah aan. Losse broek en top. Schoenen: Action. Zegt de mevrouw van Norah: ‘ja het staat je leuk maar je hebt toch al een paar van die pakjes?’ Ik: ‘driekwart van mn kledingkast hangt hier’ Toen kreeg ik thee en een bonbon
Ik zal ook weer eens mee doen. gister had ik dit aan; Bloesje: geen idee Broek: h&m Schoenen: Shabbies Nu heb ik mijn sportkleding aan, vanmiddag denk een jurkje want het is lekker weer! Bekijk bijlage 694587
Ik ben bonprix vandaag. Met oude sandaaltjes die nodig vervangen moeten worden. Die van @brownielover vind ik leuk
Leuke outfits komen er voorbij zeg! Ik heb zo HCP54 examen Om de boel vrolijk te houden, loop ik in mijn nieuwe T-shirt rond op de golfbaan Gisteren was ik bij een optreden, mijn schoonzoon is drummer bij Rats on Rafts. Het moet je smaak zijn, maar ik ben gewoon trots op hem S1 stond de merchandise te verpatsen, dus ik ben een erg lilluk tshirt rijker