Ik dacht dit dus ook. Maar mss is het zo een modelletje. Zou het kunnen iertje dat jij voor uw bovenlichaam nog te grote maten neemt?
Nou ja, ik zag die foto van mezelf toen ik hem plaatste en ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook dacht. Ik heb hem 4 weken geleden gekocht en toen zat hij prima. Toen ben ik even gaan wegen en ik ben bijna 7 kilo kwijt. Ik zwem sinds 6 weken 2x per week 2 kilometer en ik drink heel veel brandnetel thee omdat ik zo’n vocht vasthield. Hij zit inderdaad ook een stuk losser Grappig. C zei het ook al en m’n moeder en zus ook net toen we uit eten waren op het strand.
Ik ben afgevallen (6,8 kilo) maar het klopt wel wat je zegt. In m’n hoofd ben ik vaak nog 50 kilo zwaarder. Maar 4 weken geleden zat hij veel strakker.
Mijn favoriete jurkje (en toevallig een match met de kussens op het terras waar we zaten . Materiaal is Lyocell; voelt heel zacht, maar ook koel (een van de weinige materialen waarin ik op warmere dagen niet van ga zweten).
Leuke jurk! Enige nadeel met dat soort mouwen vind ik altijd dat ik het nooit helemaal recht en glad gestreken krijg na het wassen
Waar zijn de outfits? kwam hier inspiratie op doen... is t ineens hardstikke stil hier. Loop iedereen in hun blote reet ?
Nou zal ik even dan? Jurk —-> Zizzi (iets te groot geworden door wat afvallen maar interesseert me geen reet want dat ding zit me toch lekker én heeft zakken ) Sokjes —-> Action Ik heb nu trouwens m’n roze Birkenstocks aan
Bekijk bijlage 696171 Bekijk bijlage 696170 Als we straks nog ff weg gaan doe ik bovenstaande aan. Hier schijnt de zon en het is 27 graden. Nu lig ik op de bank in een zwart/wit gestreept jurkje maar die is echt niet fotowaardig
Wat een leuk topic. Ik voel me nog niet zelfverzekerd genoeg om mezelf te showen Wil hier wel ideeën opdoen, om te kijken wat bij mijn lijf van nu past (ben afgevallen en is echt zoeken wat nu past en hoe iets staat).