Dacht doe weer eens mee. Beige Leatherlook legging. Blouse met beige en groen en groen met beige sneakers. Ik ga me nu omkleden naar mijn huispak want ga de keuken helemaal leegtrekken en soppen vandaag. Bekijk bijlage 702511 Bekijk bijlage 702512
Blouse van Vila, geloof ik. Groene corduroy legging van America Today Zwarte suede enkellaarsjes van Van Haren
Uit de boetiek van een vriendin. Ze plaatst niet alles in de webshop weet niet of hij erin staat https://www.iloveglamour.nl/kleding En anders kun je misschien via Instagram DM vragen of ze hem nog in de winkel heeft https://www.iloveglamour.nl/kleding hij was €34,95 en valt ietsje ruim. Ik draag nu een S’je en normaal de laatste tijd een M.
En als je een ander kleurtje past? Een zwarte bijvoorbeeld? ik heb een hekel aan spijkerbroeken. Tenminste ik vind ze leuk staan maar nooit lekker zitten. Deze broeken voelen net alsof ik een sportlegging aan heb (zo lekker eigenlijk alsof je niets draagt). Nu ik ben aangekomen twijfel ik af en toe wel of ik het nog kan hebben dus draag er wel altijd een wat langere blouse over die dan minimaal net over mijn billen valt.
leuke broek!! Weet je of ze die ook in andere kleuren hadden toevallig? Ik zoek zoiets in het beige of Camel kleur.
Zie dat de 2e link weer van de website is. Zal eens proberen of ik de link naar haar instagram pagina kan delen voor je. edit. Het lukt me niet maar de gebruikers naam op insta is glamour.prend
Is dat je Patty pak? Ziet er wel heerlijk zacht en warm uit! En ik denk dat je hem elke dag nu draagt omdat je niet lekker in je vel zit maar wat mij altijd helpt als ik niet lekker in mijn vel zit is me mooi aankleden. Als ik er leuk uitzie dan heb ik meer energie en voel ik me fijner. Zelfs op momenten dat ik denk gooi mij maar voor de trein rond mijn operatie als ik weer besef dat dit de rest van mijn leven zo blijft die ellende. vanmorgen heb ik me mooi aangekleed en mijn haar in de Krul geföhnd alleen om dochter naar school te brengen want daar krijg ik energie van. Ik wist dat ik daarna thuis direct een oud pak aan zou doen om schoon te maken maar als ik in joggingpak dochter naar school breng dan voel ik me dus al minder fijn, heb ik minder energie, ga ik thuis eerst hangen en begin ik rustig pas een uur of zelfs 2 uur later met schoonmaken omdat ik eerst ga hangen op de bank op mijn telefoon lezen op zp en instagram. Maar goed jouw situatie is nu wel heel anders en een stuk erger dan die van mij en misschien voelt het bij jou totaal het tegenovergestelde als bij mij met leuke kleding aantrekken maar wilde je deze tip toch meegeven. liefs en een dikke knuffel!!!!
Dat is m’n Patty badjas Ik begrijp wat je bedoelt hoor en zo denk ik ook altijd. Voel me een totaal ander mens met leuke kleding aan en een laagje make-up op. Maar ik ben nu zo moe en heb nergens energie voor. Van het weekend met Luc in bad geweest en my god. Alsof ik een marathon had gelopen.
Als je er kan aan toegeven waarom niet e. Als je richting opvang, school of dokter moet doe je wss wel wat anders aan . De rest van de dag gewoon wat makkelijks. Ik heb van die hippe setjes, goed voor te niksen, geen probleem als de bel gaat en prima voor richting school te gaan . Allé dat denk ik toch, nog niemand heeft gevraagd of ik mijn pyjama nog aanheb .
Het was een donker bordeaux broek maar mss idd gewoon niet de juiste kleur. Nu ga ik het niet proberen hoor, nog wat wachten
Ik ben geen dokter en wil je niets aanpraten maar dit klinkt een beetje als een burn out lieve Ier en niet als spanning van je oog en drukte op je werk.