Ja ik heb pas die blouse en sneakers daar gekocht van kadobonnen die ik nog had van mijn verjaardag. Voorheen kocht ik daar echt regelmatig kleding maar nu doe ik dat niet meer omdat mijn kast vol genoeg hangt. Wil toevallig deze week een uitzondering maken voor deze blouse. Heb namelijk ook sneakers in die kleur gekocht daar van mijn kkadobonnen.
Valt me mee dat niemand nog heeft geroepen dat ze mijn sneakers verschrikkelijk lelijk vinden. Ik kan me een schoenen topic van een paar maanden geleden herinneren waarin ik echt 1 van de weinigen was die sneakers met dit soort grove zolen mooi vond.
Haha ohhh nee.. ik draag zelf ook dagelijks zulke sneakers! Leren broekie er op, oversized katoenen blouse, of een mooi topje met een blazer. Love it!
hahha, ik weet het nog goed ja. Ik vind ze super leuk, toen ook al. Ik heb er alleen niet de juiste kleding voor en het paar wat ik dan mooi vindt is meteen 450,-. dan weet ik het ook weer niet op de juiste manier te combineren. Leuk bij een ander dus
Ohh ik had net een leuk jurkje aan met panty. Ik moest naar buiten voor de container.. brr koud aan de benen. Heb me nu omgekleed in spijkerbroek en saaie trui. Ik zie al op tegen de winter. Vind panty's dan toch zo koud op de fiets..
Ik heb vandaag sinds lange tijd weer geshopt ben helemaal gelukkig. Ook al had ik het niet echt nodig ben ik er wel heel blij mee. Twee super leuke blousejes, een heerlijke warme oversized sweater, een leuke maar ook lekker warm vest. Ik doe van de week dus weer mee met een show je outfitje