Same, ik maat 42 en bijna altijd L of groter maar het past dan gewoon allemaal net niet. Kan nooit mijn taille laten zien want alles is vierkant, riempje of wat ook daar krijg ik helemaal rare verhoudingen van. Helaas geen heupen of kont . Baal erg vaak echt van. Lijk op foto's altijd veel forser dan ik werkelijk ben. Ben altijd maar met pasvorm en proberen op gewicht te blijven bezig. Echt loei irritant, neem die leuke rokjes en jurkjes die in zijn. Bij mij komt het allemaal net onder de bil bij anderen tot hun knieen. Rokjes word ik vierkant van omdat als ik ze op mijn taille doe is het zie "zie poes net niet" en als ik ze op navel hoogte doe ben ik spongebob. Doe ik lange rokken in mijn taille dan lijkt het alsof ik een dikke buik heb, die ik niet per se heb, maar dan stopt de lange rok ver boven de enkels, 3 kwart op of boven de knie. Is echt om gek van te worden.
@Luna86 dit dus. Shirt is zo: Mijn figuur is zo: En draag ik het maar zo maar dan is het weer net te kort als ik mijn handen op steek en vliegt dat shirt weer uit mijn broek.
Hoe je hem draagt is dan super toch? Zo zou ik het ook doen. Snap wel wat je bedoeld want ik dus ook last van. Rokken is ook wel een dingetje en van de zijkant ben ik dan echt enorm. Vanaf de voorkant is het allemaal prima Ik probeer nog zo’n 5 kilo kwijt te raken zodat het allemaal net even wat beter valt
Haha heel herkenbaar!! Nu ik net bevallen ben draag ik ook nog geen superstrakke shirtjes. Ik lijk nu ook een vierkantje. Dikke prammen en t shirt valt zo recht nr beneden. Geen gezicht, maar beter dan een rolmops.
Komt door mijn houding in combinatie met de hoge spiegel denk ik. Ik moet mijn camera altijd wat hoger houden omdat anders mijn schoenen er niet op komen.
Hier brede schouders en smalle heupen, slanke benen. Vind dat soms ook erg lastig shoppen. Had het liever andersom gehad en het lijkt vaak ook of ik fors gebouwd ben, terwijl ik in m'n taille dan weer heel slank ben dus het klopt niet met elkaar. Ben er soms ook wel eens onzeker door, vind het er mannelijk uitzien ofzo haha.. Maar ik draag dus vooral shirts of blousjes met v-hals, geknoopte shirts waardoor de nadruk op de taille komt en flared broeken doen het ook goed om mijn schouders te verbloemen. Soms zou het fijn zijn om gewoon alles aan te kunnen trekken zonder over die brede schouders na te denken maarja he, aan je bouw kun je niet veel veranderen.
Nachtje weg met m’n man, dus outfitje voor het diner straks. Jurk: Zara Sandalen: oudjes van Vero Cuoio