Dus.. Na de airfryers en slowcooker, nu jullie tips gevraagd over een dweilsysteem. Ik heb nu gewoon een wisser, met zon doekje die ik zelf uit moet wringen. Tijd voor iets nieuws. Ik zoek: - een rechthoekige dweil(Ik doe namelijk ook de badkamer muren ermee, ideaal!) - in te korte stok - een uitwringsysteem - ook (goed!) Geschikt voor m'n houten vloer. Wie oh wie
Wij hebben een ronde van leifheit maar zie dat ze ook een rechthoekig systeem hebben. Ik ben in elk geval fan en mijn rug ook. Die van ons kan je behoorlijk hard uitwringen en ik gebruik hem dan ook op de laminaat, maar heb geen ervaring met houten vloeren. Het enige wat ik misschien nog mis is wieltjes eronder, dan moest ik helemaal niet meer bukken. Maar volgens mij bestaan er die dat wel hebben Wij hebben er 2, een voor water met zeep en 1 voor spoelwater. Mijn broer heeft een gelijkaardig systeem van vileda en is ook tevreden daarvan
Ik heb een steamer voor de vloer eens per week en daarnaast heb ik Alfred (mijn Eufy) robotstofzuiger, die ook kan dweilen! Alfred zuigt elke dag mijn woonkamer en slaapkamer, en dweilt als ik thuis ben. Heerlijk!
Dweilt Alfred ook echt goed? Ik heb zelf Stoffel. En die zuigt prima (helaas niet de hoekjes en achter de bank) maar dweilen vind ik maar matig. Meer een soort van vloer natmaken. Vlekken blijven gewoon zitten. (Houten vloer, dus 't is ook best bewerkelijk)
Nee, dweilen is idd niet zijn grootste talent… maar ik zie geen voetstappen meer en daar ben ik al blij mee. Dweilen doe ik nog maar een keer per week met mijn steamer, dat is ook een topding. Die apparaten maken het leven echt beter
Ik gebruik het dweilsysteem van izi - clean, die heeft en doet alles wat jij beschrijft, Ik ben er in elk geval tevreden over.
De Philips oneup. Niet vragen gewoon bestellen Oke iets meer uitleg: Elektrische dweil die schoon water aan de voorkant brengt en aan de achterkant het vieze water weer opzuigt. Je dweilt dus altijd met schoon water, geen gesleep met emmers en je grond is veel sneller droog. Laatst heb ik binnen 10 minuten 2 kamers gestofzuigd en gedweild. Ik ben echt zo blij met dat ding
Ik heb de 5000 series en die heeft 2 standen. De lichtste stand is niet te nat denk ik nee. Ze geven zelf op hun site ook aan dat je er mee over kwetsbare vloeren (zoals hout) kunt. Je zou daar nog even ervaringen over kunnen zoeken! Maar dit maakt je leven echt zoveel makkelijker!
Het.klinkt wel lekker hoor haha... Maar dan heb ik weer een ding die.ik niet zomaar in de.kelder kan gooien.. Ik ga kijken of ik plek in de badkamer kan maken Kun je hem vullen met spul naar keuze?(we hebben hout,.laminaat en tegels)
Ik heb een stoom apparaat waarmee ik ook kan dweilen. Fijn ding om goed schoon mee te maken. Ook handig voor de voegen in de badkamer en toilet. En voor lastigere schoonmaak klussen.
In principe kan dat ja. Want je vult het schone water reservoir en daar kan je zelf je schoonmaak spul bij gooien. Je krijgt ook spul erbij van hun. Wij hebben tegels en laminaat en ik gebruik alleen dat spul. Maar ik lees wel meer dat mensen er zelf hun eigen schoonmaakmiddel ingooien.
Kan je wel je eigen spul erin doen? Ik had begrepen van niet. Dat jet dan wat verstopt raakt? Dat is de reden dat ik hem niet heb gekocht. Zoek ook een ideaal dweilsysteem haha
Zoals ik zei doe ik het zelf niet omdat het spul erbij echt goed werkt. Maar ik heb wel van mensen gelezen dat ze het doen. Maar in theorie kan het wel omdat je het bij je schone water zou kunnen doen. Oh en de dweil zelf kan je ook wassen.
Hier ook, vind het heerlijk om mee te dweilen! Doe er ook de hele badkamer mee, fantastisch Maar geen ervaring met houten vloer, geen idee of stoom dan kan…
ik heb de dweil van prowin. ze hebben verschillende dweilen, voor alle vloeren wat. en t maakt echt veel beter schoon als leifheit ed ik heb zelfs een dweil voor mn keramische buiten tegels, ideaal
De rest niet gelezen maar hier al 5 jaar fan van de greenspeed. Geen gedoe met emmers en uitwringen. Ideaal.