Hello ladies, Mijn meisje is 15 maanden en draagt broekjes maatje 80.. Die heeft ze ook echt nodig want qua lengte moet ik sommigen nog omslaan.. Het mooiste vind ik treggings en skinny vallende spijkerbroekjes bij haar staan.. Ze heeft alleen best stevige benen (babyvet) en de broekjes vallen dus altijd mooi strak om haar benen alleen om haar taille is ze een stuk smaller en daar zitten de broekjes altijd te wijd.. Hierdoor zakken ze van haar kont af, echt jammer! In broekjes met elastiek in de taille moet ik het elastiek op zijn straks zetten (wat al vaak niet mooi is) en dan nog zitten ze te wijd.. Iemand tips voor mooie en fijne, smalle, broekjes met dit postuur?
Hier exact hetzelfde probleem! Ik koop veel stoere jurkjes met leggings (Z8, Billy & Lilly, Chaos and Order), de rest zit haar echt niet mooi. Ze kan ook nauwelijks bewegen in die skinnys of treggings. Ik lees even mee voor dé tip
hier ook een meisje die best dun is en minder weegt dan ze zou moeten wegen. Ik ben goed geslaagd voor strakke broekjes van Bakaboe in jeans-look. Sluiten mooi aan maar zitten niet superstrak. Ze kan er goed in bewegen hoor Ook bij de Zeeman heb ik look-a-like jeans gevonden in meerdere kleurtjes. Het zijn geen leggings. Verder vind ik het ook een drama en ben ik blij met de winter want dan kan ze weer maillots en leggings dragen met een rok of jurkje.
Primark heeft soms fijne skinnys, bakkaboe heeft soms ook wel goedzittende broeken. Hier ook altijd problemen, daarnaast heeft onze dochter ook dunne beentjes. Maat 80 hangt als een zak om haar heen, 74 overigens ook, maar 74 is wel te kort. Van de week een broek bij Next besteld, qua lengte goed, maar omvang en bij de beentjes veeeeeeel te groot. Mocht iemand nog meer tips hebben, graag.
Hahahaha zie wel dat er genoeg mensen zijn met deze 'problemen'.. Vind de skinny's van Noppies en Name it erg mooi maar issue blijft om die middel.. Qua lengte goed maar bovenin echt te groot.. Zo zonde want daardoor blijft er van het skinny model maar weinig over! Hopelijk komen hier mensen met de gouden tip!
Overigens heb ik wel een aantal mooie merken met smallere jurkjes kunnen vinden.. Dus leggings en jurkjes gaan goed! Nu nog gave broekjes.. Weet iemand bijv. hoe de skinny's van H&M en Zara vallen?
Ik vind de skinny's van Frendz wel mooi zitten bij mijn dochter, ze is wel wat jonger maar ook stevige pootjes en smalle taille. Moet het elastiek wel altijd iets strakker doen, maar dan zit het wel mooi.
de skinny's van zeeman en bakaboe zitten echt mooi strak. Geen riem nodig! Gewone broeken kan mn dochter niet aan. Nog geen 1 gevonden die niet van dr billen valt. Ze heeft qua lengte mt 86 maar die tailles zijn gigantisch
Hier hetzelfde probleem met mijn zoontje dan. Hij zit nu in maat 86. De broekjes wat het beste zitten bij hem zijn die van de zeeman met elastiek. Maat 86 is daar de laatste maat van, drama dus dalijk. Duurdere broekjes van merken of van h&m bv. zijn allemaal te breed bij de taille. Ook als ik ze nog verklein met de elastiek in de binnenkant. Qua lengte passen de broekjes allemaal perfect, alleen die taille dus niet, met als gevolg dat hij op een gegeven moment in de luier rondrent met broek op de grond. Heeft iemand dit ook met haar zoon en dus weet naar welke broekjes ik het beste zou kunnen kijken?
Ik vind ze van de Zara erg mooi vallen. Valt erg smal. Hier zit ze nu met ruim 17 maanden nog steeds in maatje 80. O en Zeeman heeft jeggings, die vallen nog smaller. Ik vind Zeeman sowieso klein vallen. Ik had een jasje maat 86 gezien en normaal gesproken is 86 nog veel te groot, maar die jas paste al perfect,terwijl we de winter nog moeten krijgen. Die jegging die ik gekocht heb idem dito, maar die kan ze nu natuurlijk al aan.
Hier een lang mannetje met dunne beentjes en taille. Ik koop meestal ook skinny's maar vaak met stretch erin, die heb je bij h&m, slim fit heet het volgens mij, die zijn echt ideaal en hij kruipt er ook lekker in.
Ik ben ook fan van H&M, met name de skinny jeans met stretch. Mijn dochter is lang voor haar leeftijd, zit al een tijd in 80. De pasvorm van H&M is voor haar perfect, ook de leggings en joggingbroekjes. De 80 van Feetje is nu al een hoogwaterbroek bijvoorbeeld. Omdat ze nu heel fanatiek kruipt, hou ik het ook even bij spijkerbroekjes van H&M, dan doet het minder zeer in de portemonnee wanneer er weer een sneuvelt
Aliesje, Welke broekjes zijn dit dan juist? Staan ze op de website? Ik heb een lange smalle dochter. Jeansbroekjes zijn hier altijd te kort en te breed. Dochter heeft dus bijna altijd leggings aan nu...
Ik heb nu deze: Product Detail | H&M NL Product Detail | H&M NL (deze is zoooo schattig) Product Detail | H&M NL (deze heb ik niet gekocht, maar lijkt een zelfde model)
Ik vind retour broeken voor jongens altijd smal in de taille. Bij mij past de lengte altijd nog wel maar de knoop kan niet meer dicht haha vallen wel best groot dus een maat kleiner pakken.