Wat doen jullie op een zaterdagavond als de kids al lekker liggen te slapen? Wij gaan vanavond voor de zoveelste keer een film kijken...natuurlijk altijd gezellig lekker op de bank onder een warme deken met wat te knabbelen. 2 weken terug hebben we een hele avond monopoly gespeeld niet zo'n succes (voor mij wel) want ik had gewonnen.
Monopoly is leuk! Wij hebben pas de versie met pinpas gekocht, erg leuk. Hoewel ik de ouderwetse ook leuk vind hoor. Wij kijk nu voornamelijk een serie, zijn er al bijna door heen wel jammer... Maar er is zo weinig op tv en ik hou niet van alle films die mijn ventje wel leuk vind..hihi
de gemiddelde zaterdagavond sinds we een kindje hebben is hier ook tv kijken en laptop op schoot, soms ga ik in bad of huishoudelijke klusjes doen en uiteraard hebben we ook verjaardagen, maar meestal is het toch tv kijken.
Me man is nu een dvd van bert visscher aan het kijken. Ik doe zo de laptop uit, en dan ff gezellig samen kijken. Meestal kijken we gewoon tv of huren we een filmpje. Monopoly vind ik met z'n 2en niet zo leuk.
oh bedenk me trouwens net dat we ook van Sinterklaas Pim Pam Pet hebben gekregen ook leuk om te doen!
Toen Sem er nog niet was gingen we veel naar de buurtkroeg of naar vrienden of een bioscoopje pakken of uit eten... Sinds Sem er is zijn we geen zaterdagavond meer weggeweest Tis nu meestal een film kijken of internetten of vrienden komen hiernaartoe. Toevallig ga ik straks sinds lange tijd weer een keer naar de bioscoop met een vriendin maar verder ben ik een echte huismus geworden haha
Meestal zitten we gewoon lekker met de laptop op de bank met de tv aan. Soms kijken we ook wel een filmpje. Heerlijk met een borrel en een chippie erbij. Maar ik wil ook nog wel eens naar een vriendin gaan (woont lekker de straat hierachter) of zij komt hier heen, of er komen vrienden langs.
Och, hier ook van die saaie figuren, wij hangen meestal voor de t.v. op zaterdagavond sinds we kinderen hebben. Toevallig gaan we zo wel weg, naar zo'n plaatsje in de buurt waar ze zo'n kerstavond hebben met kaarsverlichting, kerstkoren etc. Oh ja, en glühwein niet te vergeten !
Meestal is het samen filmpje kijken, met lekker toastjes (gaan we zo doen ) We hebben ook wel eens vrienden over de vloer en als manlief moet draaien ,zit ik vaak in mijn uppie op de laptop bijna de hele avond
Wij gaan vanavond toevallig uit, maar normaal zitten we lekker op de bank met een filmpje. Halverwege valt m'n vriend in slaap en ga ik laptoppen omdat ik het niet gezellig meer vind.
of ik krijg bezoek of ik ga lekker n meidenavond (in me eentje) houden (douche, scheren, haarmaskertje, wenkbrauwen epileren, gezichtmaskertje, nagels vijlen enzovoorts) filmpje kijken, was strijken verder niet veel haha
Wij komen meestal om half 8 thuis van mijn ouders en na een dag werken belanden we dan ook meestal op de bank met de laptop en de tv aan. De laatste tijd is er wel niet veel leuks op de tv. Ik ga nog wel eens naar een vriendin toe s'avonds of ze komt hier. Maar niet meer alle zaterdagen op pad
vanavond lekker gecourmet en de tv staat aan met het glazen huis met giel belen. straks lekker in bad met een heerlijke badgel van chanel en een boekkie erbij. daarna heerlijk op de bank en niet te laat naar bed toe lekker op bed nog ff tv aan. mannetje heeft dienst dus moet morgen vroeg weer werken.
Ik werk om het weekend dus de zaterdagavonden zijn bij ons best " heilig" Meestal halen we wat lekkers in huis of we gaan zelf hapjes maken ( augurkje met boterham worst/ blokje kaas) Als er wat leuks op is kijken we gewoon tv zoniet dan huren we een film.. Soms komen er vrienden langs, hebben we een verjaardag of gaan zelf op visite en natuurlijk brengen we Esmee af en toe uit logeren en gaan dan zelf lekker met vrienden uiteten en stappen of met zijn 2en uiteten en naar de bioscoop. Dit doen we ongeveer elke 2-3 maanden.
Behalve deze website in de gaten houden () speel ik de hele avond World of Warcraft Mijn man trouwens ook maar wel op z'n eigen PC lol
Meestal bij vrienden of vrienden hier. Woon sinds gister samen met mijn zusje dus vrienden zullen nu meer hier zitte als wij daarr, haha
Of filmpje kijken. Of spelletje spelen (Yathzee,Rummikub,memorie) Of fam/vrienden hier naar toe, of wij naar hun. Laptoppen. Samen lachwekkende filmpjes opzoeken op you-tube of een paar glaasjes drinken zodat we de hele avond melig zijn of met de honden spelen...of ruzie maken wat we ook wel vaak doen is gewoon even een stukje rijden, leuk! Dus gewoon alles wat we elke avond wel zouden kunnen doen Nou loopt mijn vriend ploegendienst dus wat voor jullie een zat of zondag is kan hier ook zo een maandag dinsdag etc zijn