Ik heb gekeken, ze hebben dat toch nog niet uitgelegd in de serie wie dat nou was. Ik ga denk ik sowieso opnieuw starten, vaak bij een 2de keer begrijp je dingen beter.
Precies, raar toch? Zou wel een uitleg willen. Ik heb ook alles opnieuw gekeken. Werd op een gegeven moment wel wat saai en langdradig omdat je natuurlijk al weet wat komt.
Online lees ik Jamie, maar dat het nog niet uitgelegd is verder hoe of wat. Ja het is idd dan langdradig. Dus weet ook niet of ik het doe
ik had het nog niet gezien, maar seizoen 8 wordt het laatste seizoen.. jammer, maar ook weer prettig dat dat vooraf duidelijk is en dat ze dus naar een eind toe kunnen werken. Zoveel series blijven met een open einde zitten, omdat ze ineens gestopt worden tegenwoordig.. En na zoveel seizoen is het ook lastig om het nog boeiend te houden denk ik.
Ik wil oooohooook!! Heb alleen Netflix. Maar is seizoen 6 dan afgelopen? Was dat alles van 6? Die paar afleveringen? Ik dacht dat er wel een deel 2 zou komen
Neeee volgens mij niet Het waren in ruil voor extra afleveringen juist extra lange afleveringen geloof ik. En waarom is Netflix altijd zo laat met Outlander, kan ik wel van balen.
Indrukwekkend! Erg mooie beelden.... ik moet er alleen weer helemaal in komen qua geschiedenis en hoe het allemaal zat ook politiek gezien zeg maar, en al die mensen, wie was wie ook alweer? ... zeker de eerste aflevering gebeurde er best veel.... de 2e was iets rustiger. Wel emotioneel oef... maar mooi.. het is misschien maar goed dat ze er per week op gezet worden, anders zou het een kort nachtje worden denk ik .
Ben ik dan de enige die in seizoen 2 is blijven hangen? Is het de moeite waard om weer op te pakken? Werd op een gegeven moment moe van de seks scènes en ja; ook ik vroeg me de openingspost al af..
Alle seksscenes spoel ik meteen door, heel irritant als je het mij vraagt. Zo veel en zo lang . Maar de rest is wel de moeite waard vind ik. Het verhaal wordt er niet echt beter op, maar de beelden en muziek en gewoon de hele entourage en het romantische idee van 200 jaar geleden leven vind ik reden genoeg om er van te genieten . Maar heb ze wel allemaal teruggekeken omdat ik het ook even kwijt was.