Outlander

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Achterkantvandemaan, 24 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Ik vind seizoen 1 nog steeds de beste, toen kon ik echt niet stoppen met kijken. In het mooie schotland en de chemie tussen Claire en Jamie

Ik denk dat ik seizoen 7 ook heel goed ga vinden en sowieso vind ik outlander een goede serie en mooi gemaakt.

Maar ken genoeg mensen die het niks vinden, dat snap ik ook.

Asil vindt dit leuk.
  2. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.749
    113
    Vrouw
    Mee eens, ik vind het de mooiste serie die ik tot nu toe heb gezien. Maar vanaf seizoen 4 wel een stuk minder leuk. Er zijn een aantal dingen waar ik op hoopte. 1 daarvan is Master Raymond, zou ze die nog eens tegen komen.

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hmmm. Oké. Ik heb nog heel wat te kijken dus hij zakt weer iets op m’n lijstje haha.

4. CroqueMadame

CroqueMadame Fanatiek lid

7 sep 2022
    1.224
    1.746
    113
    Weet iemand op welke dag de nieuwe afleveringen online komen bij ziggo?

5. Summerbelle

Summerbelle Niet meer actief

In die tijd waren verkrachting en verminking aan de orde van de dag, dus heel romantisch is het niet. Sommige scènes zijn behoorlijk heftig (Jamie en Randall bijvoorbeeld), maar geeft wel een beeld van die tijd. Veel is ook op echte geschiedenis gebaseerd.

In de boeken staat dat het tijdreizen heel pijnlijk is en ze daarom dus niet zo gemakkelijk heen en weer kunnen. Jamie kan niet door de stenen, alleen de mensen die de stenen “horen”.

Brianna vind ik zelf het verhaal doen vertragen en seizoen 5 heeft me moeite gekost doorheen te komen.
    Heb wel erg veel zin in seizoen 7 en 8.

Asil vindt dit leuk.
  6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    op maandag dacht ik gezien te hebben....

CroqueMadame vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina