Ik vind roermond wel een leuk outlet hoor!Je kan er geen hele dag rondlopen maar op zatertdag kun je met de bus naar een ander groot winkel centrum met allemaal grote winkels(speelgoed,woon assesoires,mediamarkt,ed)maar het centrum van roermond is ook heel gezellig.als je leuk wilt gaan eten moet je naar goede tijden slechte tijden gaan(ligt om de hoek bij de v&d)erg leuk tentje waar je tegen een redelijk bedrag lekker kan lunchen en eten.
haha heerlijk!!!!! Net zoals pizzahut heb je hier bij ons ook nergens!! als w dan in de buurt zijn gaan we gelijk en nu starbucks....hmmm ja hoor wij gaan naar duitsland!!
ik denk dat we maar moeten imigreren haha weet je wat ik ook zo mis hier in nederland? wall-mart die MOET hier gewoon ook komen
En dan de enige starbucks die we hebben hier in NL is niet eens lekker en dan dat gebak , die brownies , cheesecake en die chocoladetaart , heeerlijk
aaah uhm ik ben zwanger en heb nu dus enorme zin...thanks!!! haha nu moet ik maar wat gaan eten hoor!!
Ben benieuwd wat je er van vindt.. Ik vind outlet Roermond een aanrader..maar niet op zondagmiddag gaan! Verder zijn er leuke eettentjes, voor ieder wat wils en je bent zo in het centrum. Denk dat je zusje zich daar wel kan uitleven! Have fun!
ik woon in roermond en kom er vrijwel nooit vind het niet speciaal.. enige dat ik lekker vind is het DE winkeltje met lekkere koffie. Verder stervensdruk met duitsers.. het is recentelijk verbouwd en nu is er een mooie looproute naar het centrum van roermond.
Ik vind het outlet echt zooooo saai! Niets te beleven. Paar winkeltjes met tweederangs oude merkkleding, verder is er niet veel. En eettentjes vind ik ook tegenvallen hoor, tenzij je echt een fan van de macdonals of bufkes bent...
@limmeke:hier in Venlo stikt het ook van de Duitsers,maar winkelen is hier best saai en weinig keus. Ga ik toch liever naar Rotterdam of Almere,is alleen zo ver weg nu.
Ben een keer of 3 bij de outlet in roermond geweest. Ze hebben er wel leuke winkels maar de meeste is toch niet mijn ding. Ze hebben er ook wel wat eetgelegenheden maar niet zo heel erg veel. Het ligt idd op loopafstand van het centrum dus dat is wel leuk gecombineerd. Im het centrum heb je ook wat meer eetgelegenheden zoals Bufkes (een limburgse broodjeszaak met veel lekkere broodjes). Daarnaast heb je in roermond dichtbij de A73 nog een retailpark waar ook leuke winkels gevestigd zijn. Dus buiten het outlet is er nog veel te doen. Parkeren bij het outlet is trouwens als ik me niet vergis maar 2 euro voor een hele dag dus dat is niet veel en je staat dan echt bij de outlet voor de deur.
We hebben al besloten dat we toch naar outlet gaan en evt nog even lekker de stad in, al vind ik de stad niet echt leuk, maar goed! Het word toch outlet... En denk een broodje bal van bufkes... die zijn 't lekkerste haha!