hoi meiden. ik ben om 05.00 begonnen met het leeghalen van de voorraadkast. ik kon toch niet meer slapen nu kwam ik er achter dat er toch nog een hele hoop producten over de datum waren en dat vind ik eigelijk best wel zonde. ik wil nu de voorraadkast anders gaan indelen en alleen producten in zetten die we ook echt gebruiken. nu vroeg ik me af wat jullie altijd op voorraad hebben? en hoeveel?
Goeie morgen! Ik kon ook niet meer slapen haha Wij hebben altijd op voorraad. Wc papier. Shampoo en douche gel etc. Vriezer groente. Soep. Flessen water(tja je weet maar nooit) Blik voedsel(nee geen honden voer) En de rest moet ik even over nadenken..
hoi dikkebuik, irritant he? als je niet meer kan slapen. vriendlief moet hier ook altijd om 05.00 opstaan dus ben er maar gelijk uitgegaan om zijn brood te smeren en aan de voorraadkast te beginnen bedankt voor je tips! flesjes water had ik nog nooit aan gedacht maar is inderdaad wel erg handig je weet maar nooit he mocht je nog wat te binnen schieten dan hoor ik dat graag
hoi hoi!! wij hebben altijd op voorraad. -verschillende zakken pasta/rijst. -blikken soep. -blikgroente. -verschillende zakjes saus in poeder vorm. -koffie. -suiker. -koffiemelk. -brood in vriezer. -vleeswaren in vriezer. -kipfilet/gehakt of iets van schnitzels in vriezer. -thee. -snoepjes. -koekjes. -ships/nootjes. -badschuim. -shampoo. -deo. wasmiddel. -wc papier. -verschillende sultana's/liga's. -wasverzachter. uhhhhhhhhh moet ik nog doorgaan??hihi ik probeer overal wat extra van te hebben staan zodat ik nooit misgrijp....(is ook een beetje mn tik dat ik nooit ergens 1 van kan kopen hihi) dus is t bijna op neem ik weer een voorraadje mee.
Ja heel irritant haha,, hier om half 4 gaat ook de wekker omdat mijn vriend dan moet werken en dan word ik ook wakker en kan dan niet meer slapen Dus ja hier ook zijn brood gesmeerd en nu zit ik me te vervelen haha!
haha ja ik ken het. de kleine is nu ook erg actief in me buik dus ff een dutje tussendoor doen zit er denk ik ook niet in. maarja straks ga ik met me moeder om boodschappen (mag niet meer alleen van me vriend ) ik heb tot nu toe op het boodschappenlijstje voor de voorraadkast: rijst pastasaus chocomelk knor wereldgerechten koekjes koffiemelk spaghetti pannenkoekenmix cola mostert diepvriesgroenten hamburgers gehakt brood citronel rookworst dettol ik denk dat ik er zo wel een heel eind ben denk ik. nu alleen nog handig indelen van de voorraadkast zodat er geen dingen over het hoofd worden gezien en voorbij de datum gaan.
Hier wc papier keukenrol vuilniszakken water alles reiniger wasmiddel pizza in de vriezer brood in de vriezer Verder valt het wel mee. Groente uit pot of vriezer vinden we niet lekker dus dat halen we altijd vers. En de super markt is zo dichtbij dat het gewoon niet nodig is van alles zoveel op voorraad te hebben
Wij hebben alles op voorraad behalve brood. En van alles heb ik er 2 behalve van potgroente daarvan hebben we er 3.
potten groenten,blikken soep,bloem,suiker,thee,koffie... Cup a Soup,zout,macaronimix-zakjes. Diepvriesgroenten,vissticks. Houdbare melk. Vloeitjes voor shag
schoonmaakmiddelen wc papier (zorg dat ik altijd een vol pak heb liggen) rijst (pak of 5) honig soepmixen (weet me god niet welke smaken en hoeveel) luiers en doekjes houdbare melk vuilniszakken wasmiddel (echt te veel) thee fris en water en wat lekkere dingen zoals chips etc potten groente koffiepads zoet beleg voor op brood pannekoeken mix (voor de gemakshonger) wat mixen (zaosl spaggetti etc) bliksoep (ooit gekocht in de aanbieding en eten het niet) brood en vers producten hebben we nooi top voorraad en haal ik vers
Goh... niks eigenlijk We halen per week boodschappen en het komt weleens voor dat er iets niet op gaat (pot rode kool, pannekoeken mix o.i.d.) en dat blijft er dan toevallig staan maar het is niet perse bedoeld als voorraad ofzo. Ik gok maar zo dat je hier zo af en toe een echo hoort als je de kasten open trekt Er ligt altijd wel wat hoor, aangebroken pak rijst, meestal wel een portie gehakt in de diepvries of wat ook maar die lijstjes die ik hier zie dat hebben we niet.
alleen houdbare dingen zoals, pakken melk, Yogie, Sap, WC papier, pakken bambix, crackers, macaroni/spaghettie, sausen, aardappelpuree, shampoo, pampers, doekjes, schoonmaakmiddel, koffie, koffiemelk, suiker, knakworstjes.....
rijst pastasoorten pastasaus broodbeleg in pot gehakt koffie koffiefilters suiker ranja groente in blik aard puree shampoo wasmiddel wasverzachter douchegel tampons wc papier schoonmaakproducten
Frisdrank, melk, sap, pasta, rijst, soep, brood, groenten en vlees in de vriezer, groenten in blik/pot, uien, knoflook, veschillende soorten bloem/meel, paneermeel, lijnzaad, muesli, pap, suiker, zout, specerijen, kruiden, eieren, ontbijtkoek, tandpasta, shampoo, honden-kattenvoer, wasmiddelen, koffie, thee. Dat geloof ik
altijd in voorraad: pasta pastakruiden blikken tomaten blikken tomatenpuree uien rijst blikken soep diepvrieserwten en boontjes bami en kruiden gehakt gerookte spekjes ovenbroodjes flesjes water boter potten groente appelmoes bloem schoonmaakmiddelen wc papier
Bloem Rijst Vlees Pasta paar blikjes mais diepvriesgroenten knoflook vaatwasmiddel (simpelweg omdat ik laatst voor meer dan 2 jaar kon halen zonder te hoeven betalen, sterker nog, ik kreeg geld toe) snoepjes
Hier alleen maar deo, wcpapier, tandpasta, douchegel, shampoo etc. Brood in vriezer, maar verer niet echt voorraad, alleen dingen die blijven liggen.
Wat de meeste al noemen. Even oftopic t.s ben je met de laatste loodjes bezich en wil je zorgen dat alles oke is hihi. Nesteldrang is het woord hihih. Succes in elk geval alvast.
wc papier. keukenrollen shampoo tandpasta macaroni spagettie rijst saus bolonaise saus soep lasagna pakken van knor jus. kruiden smeerboter hagelslag vlokken potje pindakaas, chocopasta nieuwe tandenborstel ( je weet maar nooit ) robijn was verzachter potten groente thee koffie suiker melk koekjes luiers voeding billendoekjes schoonmaakzooi wc eend vuilniszakken broodzakjes water . cola sinas was het wel zo'n beetje denk ik ..