Wij willen met 3 stellen en onze dochter een weekendj3 naar Cp. Via Mysteryparcs heb ik altijd goede ervaringen gehad. Nu wees een vriendin erop dat 6p. huisjes vaak (/altijd) één slaapkamer hebben met een stapelbed. Ik heb dit gecontroleerd op de normale site van Cp, maar zie inderdaad alleen huisje waarvan 2 normale slaapkamers en een met stapelbed. Met 6 volwassenen, vind ik dit geen optie. Een 8p.huisje is meteen 100 euro duurder. Wat moet dat moet, maar het is wel jammer. Iemand ervaringen met 6 volwassenen in zo'n 6persoons huisje, al dan niet via Mysteryparcs?
Ja ik! Wij vorig najaar naar center parcs geweest via mysteryparc. Waren met 2 stellen en 2 kindjes. Een 6 persoonshuisje met 3 normale slaapkamers. Allemaal gewoon enkele bedden die aan elkaar geschoven konden worden als ze al niet zo stonden. We hadden 1 slaapkamer op de begane grond en 2 op de bovenverdieping. We hadden gewoon een comfort cottage gekregen op Port Zelande. Wij waren super tevreden! Trouwens afgelopen voorjaar met 6 volwassen en 1 kindje gewoon via center parcs weer naar port zelande geweest en toen zaten we in een premium huisje en hadden we ook 3 normale slaapkamers met losse bedden.
Volgens mij hebben alleen port zeelande, vossemeren en meerdal 6 pers huisjes zonder stapelbedden. Wij gaan in oktober ook met 6 volwassenen en dat is voor ons een reden om een 8 pers huisje te boeken
Geen ervaring mee.. maar, kun je niet in de opmerkingen plaatsen dat je met twee gezinnen gaat? Dat ze daar rekening mee kunnen houden?
ik zou sowieso met 3 stellen en een kind sl voor een 8 persoons huisje gaan ivm de ruimte. Das 35 euro per stel meer. Valt wel mee toch
Ja wij komen dan vaak in een huisje met een stapelbed. Maar ik boek dus een 6-pers voor ons 4-en en onze 2 kinderen vinden het stapelbed geweldig. Ik zou zeker voor een 8-persoons huisje gaan voor 35 euro per stel meer. Of via de centerparcs site zelf boeken, dan kan je kiezen waar je heen gaat. Maar goed, dan betaal je ook een stuk meer.