Speciaal voor degene die weer mee willen kletsen uit het vroegere 30+ kippetjes hok..... Dus Knuffel .....let's start .... En hopelijk volgen er snel meer
Hey hoi, ik ben ook nieuwsgierig idd, maar zal niet zo actief zijn als eerder, ben wat minder vaak op het forum tegenwoordig, maar wil zeker even wat van me laten horen!! Enne, Knuffel, wauw die banner, dat ziet er goed uit!! Gefeliciteerd zeg!! Spontaan gelukt deze keer??
Hey Jippie! Ik was ook niet zo actief meer hier hoor. Tot een paar weken geleden. Nee, deze keer ook mbv IUI. 5e ronde deze keer (was stiekem toch een beetje een tegenvaller na 1e x raak voor ons eerste wonder. Hoe is het bij jullie? Iedereen gezond?
Vind het zo super voor je Knuffel, dat er nu een broertje of zusje komt.... En jippie leuk dat je mee doet... Willen jullie helpen kippetjes te vinden? Want ook ik ben hier niet veel meer...
Fijn dat IUI het 'recept' voor jullie blijkt te zijn, tja dan hoop je natuurlijk ook weer in 1 keer raak, helaas, maar ach, mag nu de pret niet meer drukken denk ik!
Nee, dat kan het zeker niet. Nu nog even duimen dat alles goed is! Ik zal eens kijken of ik nog meer oude kippetjes kan vinden
Dank je. ik weet dat Nanette en Mykelti hier nog weleens komen. Verder weet ik het eigenlijk niet. We hebben nog een fb pagina. Daar anders even aangeven?
Ik vind het nog steeds zo geweldig om jouw banner te zien!! Hoe is het nu met je? Nog vol te houden tot volgende week?
Ja en nee.. Het is best lastig om vertrouwen te blijven hebben. Maar het gevoel dat het goed is blijft de overhand voeren. Maar toch... Heel veel afscheiding.. Dus ik ren steeds naar toilet om te kijken of het echt geen bloed is.. Toch goed om nog een weekje te wachten denk ik.. De uitslag blijft toch gelijk
Ik lees dat je er toch heel rationeel in staat. Goed hoor! En dat na zo'n lange tijd. Dat van de afscheiding herken ik wel. Ben een ster in het "broekloeren" en die darmen. Trek zo gauw ik thuis ben een trainingsbroek aan. Ik ben nu redelijk zen ja. Maar dat wordt vast nog wel anders hoor
Ow jeetje Nanette, wat super spannend zeg!! Staat mooi hoor die banner, ik ga in ieder geval ontzettend hard voor je duimen dat het goed mag gaan!!!!! Ik heb nog vaak aan je gedacht of het uiteindelijk nog een keer zou zijn gelukt, hoop dat dat dan nu mag zijn en dat we met je mee mogen vieren en leven!!!
Heyyyy! Ik kom nooit meer op ZP, maar voor jullie maak ik graag een uitzondering. @Knuffel Gefeliciteerd!!! @Nette Wat een heerlijkheid om die banner onder jouw naam te zien staan. @all Hoe is 't met iedereen? Nog meer nieuwtjes?
present! En wat een leuk nieuwtje knuffel! gefeliciteerd! (ik had al een beetje een vermoeden dat dat het nieuwtje zou zijn ) De duimen draaien dat het een plakker is! Ook voor Nanette natuurlijk!
Kiekeboe...... Nu op foon dus korte reactie: Whaaaaaaa knuffel!!!! Wat superrrr! En idd eens met knuffel Nanette!!!
Ik was vergeten dat ik zo slecht slaap als ik zwanger ben.. Bij mijn meiske ook gehad.. Nu klaarwakker.. Pffffffff dat is irritant, maar we hebben het er voor over! Wat gezellig dat iedereen even komt..