Helaba, Ik kijk al enkele dagen mee naar jullie gesprekjes. ik heb zelf al veel bijgeleerd, nu zal ik meehelpen om op jullie vragen een gunstig antwoord te geven. ik ben nog maar net gestopt met de pil, toch hoop ik dat ik snel in verwachting ben. Mijn laatste dag van de menstruatie was 8 maart. Ongeveer 2 april heb ik mijn volgende menstruatie. Hopelijk niet he, maar dat zou al wel vlug zijn denk. Ik ben vandaag al wel heel de dag duizelig en pijn aan mijn borsten, vooral aan mijn tepels. maar dit kan waarschijnlijk naar veel andere dingen ook wijzen. Groetjes
welko...succes. ja dat kan nog niks zeggen,dat heb ik ook gehad. toen dacht ik ook dat ik zwanger was. testen en nog eens testen en was altijd negatief. onder tussen was ik 2 weken over tijd en nog niet ongi. toen ben ik bij de huisarts geweest en moest toen bloed prikken. op de dag toen ik moest bloed prikken wert ik toch ongi. jammer maar helaas. we gaan gewoon weer verder...maar het is dan wel een teleur stelling.en zeker naar 2 weken overtijd. als voor jou 2007 goed komt,komt het voor mij ook vast wel goed. ben nu zelf 3 dagen overtijd. maar wel succes