Dat zijn toch gewoon macarons of heb ik het mis? Wel erg lekker, als ze goed gebakken zijn tenminste... Edit: deze zijn zachter, meer taartachtig zo te lezen, toch eens uitproberen!! Leuk idee...
Haha, nee, daar was ik ook al achter... Had alleen de plaatjes gekeken, later pas de tekst gelezen, vandaar mn edit...
Daar moet je echt een goed recept voor hebben. En maken dmv de italian merengue, eerst de suiker laten smelten tot een siroop tot een bepaalde temperatuur etc etc.. Erg leuk om te doen!
Kan iemand misschien een goed recept plaatsen van de whoopie pies? Zien er nl erg leuk (en lekker!) uit, maar wil dan wel graag een recept gebruiken waarbij een ander al succes had hihi
Ik ga ze nu maken. Het recept heb ik uit het whoopie pies kookboek. Ook te vinden via girlscene.. Recept voor Whoopie Pies - Girlscene
Een keer geprobeerd, de red velvet met marshmellow creme vulling. Goed van smaak hoor, maar het deeg was denk ik te slap, want het liep tijdens het bakken uit tot een pannenkoek. Is de whoopiepie maker inmiddels op de markt in NL? Recept