Welke vinden jullie de leukste en waarom?? Voor ons zijn ze beide even ver weg ongeveer... Wel leuk dus om een abbo op 1 van de 2 te nemen.. en ben dus benieuwd welke jullie het leukste vinden! (vanmiddag willen we ook eventjes Dus ook mooi meegenomen als ik al een bepaalde voorkeur lees )
Absoluut ouwehands. Veel mooier gelegen en je hebt daar het berenbos. Ook vind ik het een overzichtelijke dierentuin. En daarnaast heb je daar ravot apia. Amersfoort zijn wij paar maanden geleden geweest en ik kan me er helemaal niets meer van herinneren. Dat zegt genoeg hahaha
amersfoort is best leuk, die hebben zo dinobos, best lachen. Ouwehands is mooier, maar de mooiste is Burgers zoo. Overigens, mijn ervaring om in najaar/winter naar dierenruinen te gaan is niet tof, dieren waren altijd amper te zien.
ik ga ook voor ouwehands..., maar burgers zoo is inderdaad heel mooi, daar zitten de dieren ook meerendeel overdekt in tropische ruimtes/woenstijn e.d. dus daar heb je ook geen last van het weer, en kun je de dieren ook beter zien... burgers zoo is ook niet zo ver weg bij utrecht toch?
Daarom kregen we vorig jaar best fikse korting op de toegangsprijs bij Burgers. Wisten we niet en was een leuke verrassing toen we daar voor de ingang stonden. Maar ondanks het koudere weer was daar toch nog veel te beleven.
Hier ook voorkeur voor Ouwehand . Veel gemoedelijker. Bij Amersfoort kost ieder extraatje weer geld. In Ouwehand heb je zo'n leuke speeltuin, je kan in het treintje , leuk kinderboerderijtje etc.
Absoluut Ouwehand! Mijn vriend en ik zijn gek op dierentuinen en Amersfoort viel ons errug tegen! Idd in Rhenen meer te beleven!!!
Ik vind Burgers Zoo ook mooier, maar Ouwehands vinden wij leuker voor kinderen. We hebben er een abonnement op, wonen er zo'n kwartier/20 minuten rijden vandaan. De ravotapia (die overdekte klauter/speeltuin) is een groot succes. Ze hebben ook regelmatig leuke shows voor kleine kinderen zoals Bamboo Bill of bijv. het Zandkasteel.
Vandaag zijn we naar Ouwehands geweest.. Mooi park! En ondanks het koude weer toch veel dieren gezien.. Burgers hoor ik idd nog betere verhalen over.. Maar is verder rijden en met nog 2 slaapjes per dag niet zo handig (+ een meisje dat niet in de wandelwagen slaapt) Was een geslaagde dag iig...!