grrrrrrrrrr kriebelhoest

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 26 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

mn oudste had er van de week ook al last van. snachts tot kotses toe;):( en nou ben ik de gelukkige. van die %^*&(*^#^&() kriebelhoest. en als je dan hoest bonkt het door heel je hersens heen:x af en toe stik er zowat in. heb al bisolvon maar ja helpt ook geen bal. drink liters en zuig op snoepjes maar is allemaal maar even.
    is weinig voor denk he?:( pf ben zo gaar als een klontje

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier dochter en ik ook al.. Misschien kunnen we een koor beginnen haha.

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ohh dat is zo irritant! Volgens mij helpt er inderdaad niet echt iets tegen!

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

umm@ ja das misschien wel een idee. de blaffende huisvrouwen ofzo

lovely@ nee he dat dacht ik dus ook. uch

5. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Owww mijn oudste had er ook heel erg last van incl met een pseudo kroep aanval...

Wat hier heeeeel erg helpt is de waterkoker op de slaapkamer aanzetten voor het slapen gaan, als ik de deksel openhoudt gaat dat apparaat gewoon door met koken en komt de hele kamer vol stoom te staan. Wel even bij blijven natuurlijk ;)

Door de hoge luchtvochtigheid gaat de kriebel (hopelijk) tijdelijk weg.

6. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    hier ook eentje die er last van heeft, net zo irritant!

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja van die stoom heb ik ook gedaan van de week met mn dochter. hielp idd wel wat. pfffffff ik word gewoon naar van mezelf
    alle medezielen@ beterschap

8. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    hier nog een vorige week zaterdag begon het hele nacht liggen hoesten en zo nog een aantal nachten achter elkaar :s had ik dat toen maar geweten van de waterkoker zo simpel maar dat zal idd wel verlichting geven die ga ik onthouden :) ik stikte er ook zowat in en verschillende keren tot overgeven toe.. nu heb ik een aantal dagen paracetamol met codeine en dat is echt mijn vriend momenteel :) als ik die snachts vergeet (eergisteren dus vergeten) dan lig ik alsnog de hele nacht te blaffen als een hond..

en nu is mijn dochter ook ineens heel verkouden en ook een hoestje gelukkig niet de hele dag nog maar ga die waterkoker zeker proberen als zij echt zon erge hoest krijgt als ik..

het heerst helaas.. ben blij dat ik het ergste gehad heb alles deed zeer van het hoesten :( beterschap!

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

stampvamp@ klopt. ik had als kind ook al van die hoest heel vaak en op een gegevn moment was mn moeder wanhopig. ze zei tegen de dokter: als ik nou niks goeds krijg breng ik ze vannacht bij jou. ( en ze had het gedaan)
    toen kreeg ik ook tabletjes met codeine. mocht ik een halfje hebben. die hielpen idd. maar ik heb ze helaas niet in huis

10. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ja ik zat helemaal in zak en as maandag was sochtends van huis en had dus al 2 nachten niet geslapen :S stortte echt in maandag middag en mijn schoonmoeder kwam nog langs en die heeft op het werk bij haar een recept voor me uit laten schrijven.. schoot me ineens te binnen dat ik jaren terug dat ook kreeg van de dokter met die hoest en dat was het enige dat een beetje hielp zodat ik kon slapen.. sinds ik die heb hoest ik echt veel minder.. en was het een nacht vergeten en hop meteen weer hoesten snachts :S bah.. maar mijn dochter is nog veel te klein die ga ik daar niks van geven, als zij snachts wakker ligt ervan ga ik zeker de tip met waterkoker proberen, als zoiets simpels helpt, mooi meegenomen.. heb wel tussikind druppels voor haar maar goed mijn eigen ervaring met zulke hoestbuien is dat geen een ding echt helpt :( kost alllemaal een hoop geld en merk nooit verschil eigenlijk... dus voor mezelf houd ik het verder altijd alleen bij keelpastilles om het wat te verzachten ...

11. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Yep, same here, ventje al twee avonden over gegeven van het hoesten en komt nu niet in slaap door de hoest. Zelf blaffen we ook alles bij elkaar en ik loop er al mee vanaf sept. BAHHHH
    Beterschap allemaal!

Deel Deze Pagina