Morgen staat er een dagje dierentuin op de planning maar welke is nou leuker? Waar zie je meer dieren? Is het groter? Beter voor de dieren? Kortom welke is leuker?
Ik ken alleen Emmen en die is leuk. Ben er alleen al erg vaak geweest, dus ik zou nu dan voor die andere kiezen.
Pff, ik zou zeggen ouwehands maar dat komt denk ik omdat ik vlakbij emmen woon en er dus super vaak geweest ben en nog maar een keer in ouwehands. Maar Emmen is ook erg leuk!!
Ik ben nog nooit in Ouwehands geweest maar vandaag weer in Emmen en dat is superleuk. Coole app dowloaden op je Iphone en gaan
Wij zijn laatst in ouwehand geweest maar vond het een beetje tegenvallen. Waren snel uitgekeken. Emmen ken ik niet.
Emmen is echt heel groot en mooi maar voor ons echt te ver rijden voor een dagje. Dus wij gaan vaak naar ouwehands. Ook heel leuk maar wel minder groot dan Emmen. Overigens bestaat Emmen uit 2 delen... Waarvoor je dus een stuk stad door moet wil je bij het andere deel komen. Wellicht heeft degene die het zo klein vond dat gemist?
Ik ben bij allebei geweest, Ouwehands is een leuke dierentuin, maar niet zo heel groot dus je bent er redelijk snel door. Emmen is een mooie dierentuin, groot en de dieren ook goed te zien. Wat mijn zoontje erg leuk vond: Nijlpaarden, die heb je blijkbaar niet zo veel meer bij andere dierentuinen.
Emmen vind ik een mooiere, nettere, schonere dierentuin dan Ouwehands. Maar... Burgers Zoo vind ik nog veel mooier. Ruimer opgezet, meer dieren, mooie Bush, Ocean, Desert. Daar kun je je echt de hele dag wel vermaken. Ze hebben er nu ook een mooie indoor-speeltuin heb ik gezien.
Ouwerhands ben ik nog nooit geweest. Afgelopen dinsdag wel weer in emmen, blijf het een geweldige dierentuin vinden! Kom er al jaren, maar raak nooit uitgekeken.
Daar zijn we een paar maand geleden met opa geweest en die is idd geweldig! Dames bedankt! Het word Emmen!!!
ik ken beiden en vind ouwehands echt een geweldige dierentuin, ook leuker voor de kinderen.... echt een aanrader! je kunt de dieren goed zien, een super leuke speeltuin voor de kinderen ( met zand en water) en ook nog animatie....
ouwehand is idd wat kleiner dan emmen. maar wel is ouwehand errug leuk!! vooral ravotapia.....super speeltuin waar de kids zich goed in vermaken, naast alle dieren natuurlijk! morgen staat voor ons een dagje ouwehand op programma!! laatst nog kaartjes hier voor op vakantieveilingen gescoord
Ik zou niet naar Dierenprak Emmen gaan. Lijkt me vreselijk.... (Zie de tekst in de poll). Mijn keus gaat ook naar Dierenpark Emmen. Geweldige dierentuin blijf ik dat vinden.