Heel veel huilen na bezoek osteopaat normaal?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kwabbernoot, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Hallo allemaal, een vraag voor de mensen die al eerder bij een osteopaat zijn geweest.

Is het normaal dat je baby heeeeeeeel veel huilt na een bezoek aan de osteopaat? We zijn gistermorgen geweest en hij heeft gistermiddag heel veel gegild, gisteravond bijna de hele avond gegild en vandaag ook al ruim 3 uur aan het gillen.. Echt moord en brand hoor..

En als dit normaal is, wanneer gaat het over? Hij heeft wel gezegd dat het iets erger kon worden maar dit is wel heel erg extreem! Ben ook als de dood dat het niet meer over gaat.. Hij huilde al veel maar dit slaat echt alles..

2. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Ow en hij slaapt overdag nog minder dan eerst(gister echt maar een uurtje tussendoor, vandaag 2x een half uurtje ingedommelt).. Ook normaal??

3. momentje

momentje Bekend lid

5 feb 2008
    587
    0
    0
    België
    Hier huilden ze niet meer als daarvoor, maar ik hoor wel vaker dat de symptomen na het eerste bezoek heel dikwijls verergeren en dus ook meer huilen. De volgende keren zou het moeten beteren.

4. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    :$ duurt dit dan een hele week???

5. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Duurde bij ons volgens mij anderhalve dag. Toen begon hij met een aantal dagen weer, dat was het teken dat we weer heen moesten. Zijn totaal 4x geweest en nu gaat het super.
    SUCCES!

6. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Dat klinkt al beter :) We moeten vrijdag weer.

In ieder geval licht aan het einde vd tunnel!

7. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Ja hoor, dat is er echt wel. Nog even door bijten

8. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Dank voor je antwoord:) Doorbijten komt wel goed, vind t alleen zoooo zielig voor mijn kleine mannetje. Hij heeft echt zichtbaar pijn, heel zielig..

9. momentje

momentje Bekend lid

5 feb 2008
    587
    0
    0
    België
    Wat zijn de klachten waarvoor je bij de osteo gaat?

Hier was het voor voorkeurskant en 2 keer reflux. Na 1 behandeling was de voorkeurskant al bijna opgelost... Voor reflux had het wel wat minder geholpen maar deed toch wel iets.

Hopelijk is het snel weer goed!

10. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Klachten zijn veel ontroostbaar huilen, veel last van darmkrampjes, overstrekken, lichte voorkeurshouding en (milde) verborgen reflux.

Ik hoop t ook! Heeft jou kindje daarna ook veel gehuild?

Hij slaapt nu al een halfuur in zijn reiswieg.. Hopen dat hij t volhoud!!!:D

11. momentje

momentje Bekend lid

5 feb 2008
    587
    0
    0
    België
    Niet meer als daarvoor...maar weet ook niet of dat kan. ;)

Het heeft hier echt wel veel geholpen, zeker na de 2 de keer. Mijn oudste zoon sliep bijna niet overdag, alleen op de arm. Na de behandelingen is dat ook verbeterd.
    Hij keek enkel rechts, en meteen die dag nog draaide hij soepel zijn hoofd. Was ik echt verwonderd over!
    Had ook reflux en samen met medicatie was het onder controle. Dus weet eigenlijk niet in hoeverre de osteo er aan geholpen heeft, want dat was gelijktijdig. Medicatie weglaten lukte evenwel niet.

Bij de oudste wisten we niet beter en zijn we pas bij een osteo gegaan toen hij over de 3 maand was (en er doorheen zaten). Bij mijn jongste hadden we de reflux al vlug in de gaten en meteen afspraak gemaakt.

12. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Het kan wel dat een kindje meer gaat huilen (meestal is het maar 1 dag) na bezoek aan de osteopaat. Want hij/zij heeft het nekje toch een beetje los gemasseerd en dat kan we die dag pijnlijk zijn.

Dat zei de osteopaat toen wij met onze oudste dochtertje er paar keer gingen.

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze dochter was ook een nacht en dag onrustig en sliep slecht.. Maar daarna was het over!

14. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Klinkt hoopvol, hier slaapt hij nogsteeds *klopt af* hopen dat dat even zo blijft!

15. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Zal jullie even op de hoogte brengen!

Zoontje is zaterdagmiddag heerlijk blijven slapen, 2x gekomen voor een voeding en daarna een paar uur wakker en wat jengelig(maar niet meer zo aan het krijsen!!), om snachts weer keurig tussen de voedingen door te slapen.

Zondagmorgen was hij weer tussen 2 voedingen wakker en jengelig, hele middag lekker aan het slapen tussen de voedingen door, en savonds tussen 2 voedingen weer wakker en jengelig. Snachts weer keurig geslapen tussen de voedingen door!!

Man wat een verschil!!! Zaterdag was ik in staat om die vent wat aan te doen, dacht echt dat hij mijn kleine mannetje had gesloopt.. Maar nu! WOW!! Helemaal geweldig, we krijgen ritme en hij is niet meer onwijs over zijn toeren!! Ik kan hem zelfs 5 min in de box leggen zonder dat hij moord en brand krijst(hij lijkt het zelfs leuk te vinden!!).. En hij lacht naar me!! Smelt..

Ben benieuwd wat er na het volgende bezoek gebeurt!! :)

16. Fransa

Fransa Niet meer actief

Gelukkig gaat het beter! Hier zag ik zo'n 2 dagen na het eerste bezoek de eerste kleine verschilletjes. Zijn uiteindelijk 4x geweest en heb de 5e afspraak afgezegd omdat het niet meer nodig was.
    Ook hier was het veel huilen (gelukkig alleen overdag), krampjes, spugen en niet willen slapen.

Bij de oudste waren we al geweest wegens voorkeurshouding, dat was na 3 sessies ook min of meer verholpen.

Hopelijk zet het zo door!

17. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Hier ook wel een paar dagen na de tijd van slag...na meerdere afspraken werd dit steeds beter.
    Onze Osteopaat waarschuwde ons hier ook voor, en vertelde dat dit een normale reactie was..

18. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Wat fijn om zoveel positieve ervaringen te lezen! Mijn dochter is vrijdag voor de eerste keer geweest (slecht slapen overdag en spugen) en de eerste 2 dagen merkte ik weinig maar vandaag gaat het echt super.

Hier werden we ook gewaarschuwd dat het 48 uur na de behandeling kon verergeren en daarna moesten we al verschilletjes gaan zien. Vrijdag gaan we voor de 2e keer!

19. Samy84

Samy84 Bekend lid

29 mei 2011
    789
    0
    0
    NULL
    NULL
    goed om te lezen doet mij deugd!

Ik ga donderdag ben echt benieuwd zit nu met de handen in het haar van wanhoop...

20. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    waarvoor ga jij dan?? samy 84?

Deel Deze Pagina