Wij gaan bbq-en en nu vraag ik me af of ik de kooltjes gewoon bij de AH moet halen of dat ze ergens anders een stuk goedkoper zijn? Weet iemand dit?
Gewoon bij de AH halen. Die tien cent die je bespaart ben je alweer kwijt als je moet omrijden naar een goedkopere zaak.
Hoe goedkoper hoe eerder ze opgebrand zijn dus ja wat is dan het voordeligst.... Wij halen ze bij de boerenbond, heb wel gehoord dat ze van dat ene merk waar ik nu niet op kom heel goed moeten zijn. Heb ze zelf nog nooit geprobeert.
Heb hier die van Weber, daar kan ik anderhalf keer mee bbq'en met 12 kooltjes. Moet er wel bij zeggen, we hebben ook een weber bbq. Als we klaar zijn met bbq'en, na anderhalf uur ofzo gemiddeld dan draiien we de bbq dicht, de kooltjes doven en de volgende keer kan de overgebleven kooltjes (ze zijn dan half zo groot als de nieuwe) hergebruiken met een paar nieuwe erbij. Laatst waren ze op en meost ik dus vlug even langs de pomp om nieuwe te halen, dit waren gewone kooltjes, die zak was met 2 keer bbq'en helemaal op! Die van Weber gaan minstens een hele zomer mee.