Wou het toch even zeggen, we hebben gisteravond besloten een huis te gaan kopen! We zijn al 3x wezen kijken, veel overlegd enzo, maar we gaan het doen. Ik vind het zo spannend!! Is ons eerste koophuis namelijk. We zijn al wezen kijken voor behang en laminaat enzo. En het is hier 1 straat verderop, dus veranderd ook voor Sem niet zo heel veel. Maar wat komt daar toch eigenlijk veel bij kijken zeg, dat wordt een heel geregel de aankomende 2 maanden. Maar we hebben er zin in!
Gefeliciteerd! Mijn man en ik hebben een klein jaar geleden een huis gekocht. En er komt zeker veel geregel bij kijken! Veel plezier/succes!
Gefeliciteerd! Het is idd een hoop geregel, maar als je eenmaal in je nieuwe huisje zit dan is het ook lekker genieten. Wij hebben twee jaar geleden ons huis gekocht en genieten er nog elke dag van. Zometeen als het voorjaar weer begint, weer lekker in de tuin zitten ipv op een te klein balkon. Heerlijk hoor!!
Dank jullie wel! Wij vinden het ook echt spannend! Er veranderd op zich niet zoveel, huis is niet groter ofzo, maar goed ipv dat we maar huur blijven betalen gaan we nu hypotheek betalen. Ik zie alleen een beetje op tegen het inpakken en uitzoeken van spullen. Want in de 3,5 jaar dat we nu in dit huis wonen is de zolder wel heel erg vol gebouwd haha. Maar we zijn al begonnen met uitzoeken, spullen op markplaats zetten en spullen weggooien.
gefeliciteerd !! en veel plezier de komende tijd ookwel heel leuk om het huisje mooi en eigen te maken