http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/194509-alles-niks-meer-4.html Misschien willen jullie een donatie doen aan mamabeer? Ik doe in ieder geval wel mee Laat ik een kick off doen van een euro? Dit is echt een spoedgeval en gaat me persoonlijk niet in de koude kleren zitten. Oh ja, ik stuur Mamabeer wel even een bericht voor het rekeningnummer? Of heeft iemand een beter idee? Groetjes!
waar ligt hoensbroek ergens? weet niet of het in de buurt van tilburg is, als het qua reistijd mogelijk is doneert mijn vriend een baan!
Ik vind het een mooi initiatief van je tweemeisjes. Elk beetje is voor haar mooi meegenomen en kunnen ze ook goed gebruiken denk ik.... Als ik wat bankrekeninggegevens weet dan wil ik ook wel wat geld overmaken.
Super lief!! ik weet dat ze het echt meent, dat het geen nepperij is! Staat met foto's en al op ZP. Bovendien zijn er kinderen in het spel. Als ik ergens niet tegen kan is het wel dat de kindjes ook nog eens weinig hebben En ook niet geheel onbelangrijk is dat het geen eigen schuld verhaal is Oh, ik heb Mamabeer een Pb gestuurd. Hopelijk dat ze ons komt helpen met het aanvullen van eventuele gegevens. Misschien een idee om dat via de pb te regelen mamabeer? als je dit leest.
Je mag mij ook wel pben naar welk rek. nr het moet, wil wel wat doneren. Misschien ook leuk om te kijken voor degenen die dicht bij mamabeer wonen, om een pakket met spulletjes te maken. Iedereen heeft nog wel wat dingen liggen zoals een lekkere shampoo, lekker eten, enz. Of zeg ik nou iets heel geks? (zo hebben we dat hier in de buurt eens gedaan, met een buurvrouw, vandaar )
ze hebben ook een vestiging in maastricht en roermond, dat is wel iets moeilijker, in tilburg kan hij haar vriend/man zelf aan nemen, maar hij kan wel proberen een gesprek te regelen. het is niet het meest interessante werk (callcenter), maar het verdient niet slecht. pb maar als je interesse hebt mamabeer!
@Miffy: wat een geweldig aanbod!!!! @Minyaweth: jij bent drie keer te goed voor deze wereld. Je hebt het zelf al moeilijk en dat dit. (knuf) @Tweemeisjes: top idee van je!!
Nynke: je moet me niet zo laten blozen hoor... Ik doe het met veel liefde. Het zal niet veel zijn omdat we inderdaad eigenlijk niks kunnen missen, maar een betere wereld begint bij jezelf Als iedereen zich wat meer zou bekommeren om zijn medemens wordt de wereld een stuk aangenamer.
Kan het topic ook wijzigen met jou naam erbij meid! Je hebt het niet makkelijk, en mijn aanbod staat nu nog
k*t, vergeten dat pinpas het niet doet, boodschappenpakket evt ook goed? heb alleen contant geld in huis
Manlief vind het een goed idee en denkt ook even mee! Miffy wat lief van die baan! helemaal geweldig in een Callcenter! Super leuk om te doen ook! (ik weet er alles van!)
oooh wat liefik weet niet wat ik moet zeggen...ik kan het eigenlijk niet aannemen maar aan de andere kant hoe willen we het ooit redden Normaal help ik andere inplaats van andere afhankelijk te zijn ik vind het zo oneerlijk in de wereld. Maar echt zo LIEF! Ik hou van mijn forumleedjes @ miffy tilburg is erg ver helaas ik had hem al gezegd of ie het wat vond callcenter maar hij is heel erg verlegen om zoiets te doen