Budget vakantie.

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Ganesh, Jun 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ganesh

Ganesh Bekend lid

Jan 21, 2014
    500
    2
    18
    Werk, gezin, boeken
    Zuiden
    Hallo dames,

Wij zijn al jaren niet op vakantie geweest, omdat sparen onze prioriteit was in deze tijd. We kunnen op vakantie, alleen wil ik graag zo goedkoop mogelijk omdat er vanaf september tijden aankomen wat veel geld kosten, zoals verhuizen, nieuwe inboedel, en duurdere woonlasten.
    Helaas heeft man in de bouwvak vakantie, wat dus ontzettend duur is. We zijn met 2 volwassenen en 1 kindje van 2 jaar.
    Het liefste ging ik met de vlieger naar een warm land, ik weet dat dat voor een prijs van 1200 euro echt onrealistisch is. Kamperen en camping zien we niet zo zitten. Als er geen mogelijkheden zijn leggen wij ons er graag bij neer. Echter hoor ik vaker dat een gezin met 5 kindjes 2 weken naar een land gaan voor nog minder.

Ik ben dus benieuwd of jullie mij kunnen helpen, maar ik zou ook graag willen weten waar jullie heen gaan en jullie budget en wat er bij dat budget hoort. Ook al is de vakantie alleen al 10 k, vind het leuk om ervaringen uit te delen.

2. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    wij gaan altijd naar oostenrijk in de kitzbuhleralpen erg mooi daar en ook betaalbaar. voor 1 wk zit je tusen de 300 en 600 euro ligt aan de grote van je app. het is een net appartement waar wij altijd heen gaan en in een mooie omgeving. het eten verder is er niet goedkoop maar je kunt ook zelf koken. mocht je intresse hebben pb me dan maar dan geef ik je wel een link.

qua budget rekenen wij met zn 4 100 euro. per dag de ene keer meer de andere keer minder

3. Ganesh

Ganesh Bekend lid

Jan 21, 2014
    500
    2
    18
    Werk, gezin, boeken
    Zuiden
    Mama suus; dat klinkt heerlijk! Ik ben nog nooit in Oostenrijk geweest, hoe is het landschap daar? Heb je daar ook winkels? En geldt dit allemaal in het hoogseizoen?

4. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    hai jazeker heb je er winkels wij zitten altijd in een klein dorpje met een bakker en een spar en wat kleine kleding dingen. en aardig wat restaurantjes.

het landschap is echt super je zit echt midden in de bergen overal om je heen. je kunt met kabelbanen de berg op. en daar heb je voor kinderen ook een soort van beleveniswerelden. en speeltuinen ed. meteen aan het dorp zit al 1 kabelbaan de rest rijden we altijd met de auto heen. allemaal binnen een half uur.

Met de familie op zomervakantie in Oostenrijk - in de Kitzbüheler Alpen in Tirol hier een link met wat er in de buurt is dan heb je een beetje een idee

Share This Page