wie heeft ooit 7 dagen heel licht positief getest ???

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by staartje, Apr 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    Hoi ik vraag me af of iemand ooit 7 dagen achter elkaar heel licht positief getest heeft maar wel echt een streepje
    me temp is hoog genoeg voor een zwangerschap en de symtomen zijn goed :(

ik dacht dat je HCG echt elke 3 dagen MOET verdubbelen maar me HA zegt dat ik waaschijnlijk net op die grens hang van net niet net wel positief

maar heeft iemand dit meegemaakt !!!!! :( ik weet niet meer wat ik moet denken

alvast bedankt
    ps. ik kan er geen foto van maken heb geen goed foto toestel

2. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    of heeft iemand iets gelezen ????????? HELP

3. ikbenkate

ikbenkate Lid

Jan 19, 2009
    82
    0
    0
    lees ik dat je zwanger bent???
    ik hoop ontzettend voor je dat hij of zij lekker bij je blijft!!
    succes meid!

4. ano85

ano85 Lid

Apr 10, 2009
    54
    0
    0
    Hoi,

Ik heb hetzelfde, alleen mijn ha neemt het niet zo serieus. Die heeft namelijk vorige week een bloedtest gedaan, en die was negatief. Ik heb nu allerlei merken geprobeerd maar er blijft, binnen de tijd, een heel licht streepje komen, die maar niet donkerder word. De klachtjes zijn ook aanwezig.
    Volgens de ha, moet ik maar even afwachten en komt mijn ongi nog wel, en anders kan ik over anderhalve week nog een keer een bloedtest laten doen, tenzij ik een duidelijke streep krijg dan kan ik gelijk bloed laten testen.... :(
    Maar die donkere streep komt maar niet, word gek van de onzekerheid. Ben normaal nooit overtijd, en heb ook nooit eerder een streepje gezien, en nu dus wel! Ben al ruim een week over tijd! :(
    Ik kan dus nog niet vertellen hoe dit afloopt, maar ken de onzekerheid wel!

Hoop dat je snel een duidelijke streep op je test krijgt! Hou je me op de hoogte? ;)

5. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    die onzekerheid is echt om gek van te worden ik heb echt al 10 testen gedaan en 7 ervan met een redelijk duidelijk streepje wel echt licht maar toch ,
    ik heb ook zo'n huisarts die nog net niet zegt '' je bent nog jong je bent toch zo weer zwanger ",
    echt rot zo'n HA
    die van mij zecht ook dat ik veel te vroeg test terwijl ikoveral lees dat je echt wel positief kan testen als je 2a 3 dagen overtijd bent
    en ik moet maandag dan een urine test doen echt piep!!!! ik zij nog tegen hem dat ik al 10 testen heb gedaan maar toch wil ie geen bloedtest laten doen waarom zijn er zulke doktoren
    Ba Ba Ba Ba daar wordt ik pas misselijk van !!!!

ik ga voor je hopen meid XXX

6. ano85

ano85 Lid

Apr 10, 2009
    54
    0
    0
    Mijn bloedtest deed hij zo snel omdat ik met pijnstillers zit en die niet slik omdat ik dacht (denk :oops: ) zwanger te zijn. En eventuele verdere behandelingen, dan even moeten wachten. Deze deed hij al heel vroeg (op me NOD), maar volgens de assistente is die negatief, maar kan het dan niet dat de innestelling later was, dan pas word er HCG aangemaakt toch?? :( en er was wel iets te vinden in het bloed maar niet genoeg... maar hoe komt dat streepje dan op die testen??
    Snap er niks meer van :(
    Ik ben echt al een hele tijd gestopt met de pil, maar het was een prikpil, dus dan kan het wat langer duren allemaal. Mijn cyclus is normaal heel regelmatig, hoog uit 1 a 2 dagen verschil, maar niet meer dan een week :(
    Zo dat ben ik ook weer kwijt :) wel fijn ff me verhaal kwijt kunnen. :oops:

( Ga het zo toch nog een keer proberen, in de hoop een duidelijkere streep te zien [-o< )

7. Bibi23

Bibi23 Actief lid

Jan 4, 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Welke test heb je gebruikt?
    Ik bijvoorbeeld test altijd licht positief met sensitest als ik niet zwanger ben.
    Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!

8. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    ik test met kruitvat 2 voor 5 euro
    zijn erg betrouwbaar

-geen indroog lijntje

-geen voordruk

-zelden vals positief

heb er nu al 4 positief wel licht maar duidelijk en 3 nog lichter echt een twijvel van is het een steepje of niet en 2 negatief maar allemaal door elkaar dus niet de negatieven als laatste getest heb na die negatieven nog lich positief getest

ik ga vrijdag nog testen

9. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hey Meiden,

Balen he, die onderzekerheid als er wel degelijk heel licht positieve testen zijn.

Hier ook, zit inmiddels op dag 44 van cyclus terwijl ik nog nooit een langere cyclus dan 32 dagen heb gehad. Alleen heb ik maar 1 keer heeeel licht positief gehad. Ik ben dinsdag naar de huisarts gegaan en die zegt dat hoe licht de test ook is, dat deze alleen een streepje geeft als er HCG is gevonden...omdat de testen in mijn geval niet meer positief zijn geworden, betekent dit hoogstwaarschijnlijk dat er wel een hele vroege zwangerschap is geweest, maar dat het al vroeg niet goed is gegaan. Nu is het wachten op de ongi voor mij. (posi test had ik vorige week zaterdag en ongi ben ik nog niet).

Dus Saartje, in jouw geval kan het dus zo zijn dat er wel bevruchting is geweest, maar dat het niet helemaal goed zit, waardoor de testen niet donkerder worden. Mijn HA zei ook dat 50% van alle bevruchtingen al fout gaan voor/rond NOD, waardoor het zo tricky kan zijn al voor NOD te testen. Maar ja, jij bent gewoon overtijd maar het wordt maar niet duidelijker bij jou...

En over die bloedtest he...Als er, hoe weinig ook, een beetje hcg in je bloed wordt gevonden, dan betekent dit dus ook dat er wel iets is geweest. Het vrouwelijk lichaam maakt namelijk zelf geen hcg aan, dat doet alleen een embryo...

Meiden, ik hoop dat er snel zekerheid komt en dat het alleen mooie zwangerschappen zullen zijn! Succes in deze onzekere tijden...

Groet Snoozie

Share This Page