Ik denk het toch ❤

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kimberley1980, 23 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimberley1980

kimberley1980 Niet meer actief

Heel spannend maar ooooo zo blij, derde zwangerschap. Iemand ervaring? Links en rechts in buik zon trekkende pijn?

Bijgevoegde bestanden:

2. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Maar de test die je 15 november liet zien was veel duidelijker dan deze test klopt dat?
    Aan de hand van de test van 15 november zou je toch ook veel verder zijn nu dan ruim 3 weken?

Gootje1988 vindt dit leuk.
  3. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
  4. kimberley1980

Ja ik heb action en kv gedaan. Kv kleur veel roziger en mijn vriend werd gek van streepjes kijken. Dus die heeft vandaag een cb gehaald weet niet of het uitmaakt maar deze meer gedronken en sneller plas achter elkaar. Want die action een half uur voor de cb gedaan

Citroentje93 vindt dit leuk.
  5. kimberley1980

Deze is van eergister avond. Ook zo geel.

Bijgevoegde bestanden:

6. Snoep

Snoep Niet meer actief

Als je 8(!!) dagen geleden al zo’n duidelijke streep op de kv had (zie in je andere topic) en nu een (vrijwel) onzichtbare ander merk test (naast de digitale), dan klopt er iets niet. De digitale had dan nu ook al zeker 2-3 aan moeten geven aangezien je kv 8 dagen terug zeer duidelijk positief was.

En laatste menstruatie begonnen op 29-10 zou een eisprong betekenen op ongeveer cd 5 en dat lijkt mij vrij onmogelijk.

Kortom, of de test van 8 dagen terug is niet correct, of het gaat nu niet de goede kant op.

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat de kv van 8 dagen geleden gewoon echt hartstikke vals was helaas en je nu pas een echte posi hcg zw test hebt.
    29-10 vorige ongi is vandaag dag 26 cd cyclus.
    Gezien de streep op de kv van (inmiddels) eergisteren schat ik dat je vandaag 11-12 dpo bent.

Ik duim dat ze gaan oplopen.

kimberley1980 vindt dit leuk.
  8. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

#8 Izzie76, 24 nov 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 nov 2017
    Dubbele post

9. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

En volgens je ticker zou je dus met 2 weken en 4 dagen al goed positief getest hebben? Dat is echt heel vreemd, ik zou vandaag nog bloed laten prikken

Evengoed van harte gefeliciteerd

Deel Deze Pagina