Heel spannend maar ooooo zo blij, derde zwangerschap. Iemand ervaring? Links en rechts in buik zon trekkende pijn?
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Maar de test die je 15 november liet zien was veel duidelijker dan deze test klopt dat? Aan de hand van de test van 15 november zou je toch ook veel verder zijn nu dan ruim 3 weken?
Ja ik heb action en kv gedaan. Kv kleur veel roziger en mijn vriend werd gek van streepjes kijken. Dus die heeft vandaag een cb gehaald weet niet of het uitmaakt maar deze meer gedronken en sneller plas achter elkaar. Want die action een half uur voor de cb gedaan
Als je 8(!!) dagen geleden al zo’n duidelijke streep op de kv had (zie in je andere topic) en nu een (vrijwel) onzichtbare ander merk test (naast de digitale), dan klopt er iets niet. De digitale had dan nu ook al zeker 2-3 aan moeten geven aangezien je kv 8 dagen terug zeer duidelijk positief was. En laatste menstruatie begonnen op 29-10 zou een eisprong betekenen op ongeveer cd 5 en dat lijkt mij vrij onmogelijk. Kortom, of de test van 8 dagen terug is niet correct, of het gaat nu niet de goede kant op.
Ik denk dat de kv van 8 dagen geleden gewoon echt hartstikke vals was helaas en je nu pas een echte posi hcg zw test hebt. 29-10 vorige ongi is vandaag dag 26 cd cyclus. Gezien de streep op de kv van (inmiddels) eergisteren schat ik dat je vandaag 11-12 dpo bent. Ik duim dat ze gaan oplopen.
En volgens je ticker zou je dus met 2 weken en 4 dagen al goed positief getest hebben? Dat is echt heel vreemd, ik zou vandaag nog bloed laten prikken Evengoed van harte gefeliciteerd