Hoi dames, Ik plaats mijn vraag ook maar even hier. Ik ben alleen bekend met de digitale Ov. Testen maar had deze maand de dipsticks gebruikt. Ik heb eind nov een VMK gehad en zit in het IUI traject. We moesten 1 cyclus afwachten tot de volgende behandeling. Ik heb nog geen eisprong kunnen opsporen. Het 2 streepje op de test is nog niet even donker of donkerder geweest, ze zijn vrij licht. Ik heb alleen 2 x ( volgens mij moet dat wel 2 dagen achter elkaar zijn geweest maar dat weet ik niet zeker) een donkerder streepje gehad, wel lichter als de controle streep maar wel duidelijker t.ov. alle andere dagen. Rond deze dagen had ik ook vruchtbaar slijm maar was wel minder als normaal. Mijn vraag is of dit ook wel voorkomt? Of is het echt altijd bij iedereen donkerder? Wat denken jullie? Ik hoefde pas na 35 dagen het Vu bellen indien er nog geen menstruatie was opgetreden. Ik maak me een beetje zorgen en denk dat mijn eisprong niet op gang komt, maar wie weet is ie al geweest. Ik heb mijn temp. Niet bijgehouden maar ik zal morgen eens tempen om te kijken wat mijn temp. Is
Ik ben al sinds begin okt zo n beetje aan het testen.. mijn testen waren dan ook in het begin wit en liep dan een beetje op. Hier ging wel veel tijd overheen. Er kwam toen bij mij geen duidelijke streep. Even donker als controke lijn dus.. ik werd twee weken later niet ongesteld dus ging ervan uit dat mijn ei niet gesprongen was.. omstreeks begin nov weer begonnen met ovu testen..meteen de eerste dag positief .controle lijn en testlijn even donker..4 dagen erna licht bloed verlies..geen menstruatie zoals ik ze gewend ben. Twee weken later geen menstruatie en geen positieve zw test.. ik ben 6 dec weer begonnen met ovu testen.. 4-5 dage n positief.. lijn even donker of donkerder dan controlelijn en afgelopen zondag zelfs een zeeer paarse lijn.. zie album.. ik vermoed dat mijn eitjes ook niet springen en moet nu dus ook maar weer afwachten..een positieve ovu test wil geen garantie geven dat je ei springt helaas..ik temp ook niet..dus dat maakt het ook onzeker! Succes met ovutesten en zwanger worden!