Ik had de moed al opgegeven! Gisteren ook niet getest. Vandaag eindelijk een streep. Nu spijt dat ik gisteren niet had getest.
Als ik naar FF kijk en dan ook naar je vorige ronde en dan in combinatie met je rijtje ovutesten dan denk ik dat vandaag je eisprong zal zijn.
dankje Ik keek vooral naar je templijstje van vorige ronde en toen had FF een kruis neergezet op de 3e dag dat je temp aan het stijgen was. Nu ik nog een keer ging kijken, kan het ook zijn dat FF dat kruis verkeerd heeft neergezet, omdat anders je LF wel erg kort was. Had je vorige ronde ook ovulatietesten gebruikt naast het tempen?
Maar als je temp zakt is de je ei dus al geweest! FF berekend het achteraf he... Overigens vind ik je LF wel erg kort!
Je hoeft niet altijd een dip te hebben op de dag van je eisprong. Als je temp dadelijk omhoog gaat en ook hoog blijft, dan heb je je ei gehad dus nog even een paar daagjes afwachten wat je temp gaat doen!
Klopt, ik denk ook dat FF in mijn vorige temperatuur lijst het kruis verkeerd heeft neergezet. Nee, vorige periode heb ik niet met ovulatie testen gewerkt.
Vandaag had ik ook een hoge temperatuur. Ja, balen, dat er pas achteraf gerekend wordt. Kijk je naar mijn temperatuur lijst van vorige periode? Ik denk dat FF dat niet goed heeft. Ik heb ook bij baarmoederslijm eggwhite ingevuld maar ik wist niet goed wat dat betekende en is dus niet goed. Bedankt voor het mee denken!