Hallo meiden, kun je bij Facebook zien hoeveel bezoekers je hebt gehad/wie je profiel heeft bezocht? Thanx!
Volgens mij kan je dit bij facebook niet zien. Bij hyves kan je bv goldmember worden en zo bekijken wie er op je profiel zijn geweest.
Dank jullie wel! Ik zie wel op m'n profiel links (iets naar beneden) een deel van m'n vrienden staan.Dit verschuift vaak, zijn dit dan de mensen die het laatst online zijn geweest ofzo, of is dat toeval?
Ja dat was me ook al opgevallen, denk dat dat toeval is. Zou je eens op moeten letten wanneer mensen online zijn (zit rechts onderin een balkje met 'notifications' en friends ofzoiets).
Ik heb het nog nooit gezien. Ik vind facebook daarom ook fijner dan hyves. Ik vind hyves veel te veel open als je vergeet de boel af te schermen. Je moet trouwens farmville spelen, dat is leuk
Das een spelletje op Facebook.(je kunt het anders even zoeken daar) Je moet groentenen fruit enzo planten en koeien melken enzo. Super!
Ja hier nog 1 die farmville, yofille en happy aquarium verslaafd is..Ik wil nog meer vrienden, dus wie me toe wil voegen?? Pb me maar Gezellig!
@ randi: is yoville leuk? Ik heb het wel aangemaakt, maar nog niets mee gedaan. Happy acquarium vind ik wel een stuk minder dan farmville. Overigens zit er een giga oogst op mij te wachten. Dat wordt weer cashen
Ik heb ook even een facebookvraagje: kan iemand zien dat je online zit? Kreeg ineens van een collega een berichtje, maar vind het plots nergers meer terug (heb ergens op geklikt waardoor het ineens weg was). Deze computerleek is pas lid sinds gisteren...