missed abortion

Discussie in 'Miskraam' gestart door Rosalyn, 1 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Goedemiddag dames!

Morgen moet ik voor mijn tweede echo, door veel buikpijnen vorige week (7 weken) een echo gehad. Een vruchtzak gezien die relatief groot was, maar maar een vruchtje van 2,3 mm (ong 5 weken zwangerschap) te zien. Morgen dus weer een echo, om te kijken of het gegroeid is. Nu is mijn vraag als dit een missed abortion zou zijn. Hoelang duurt het maximaal dat het lichaam dit zelf afstoot. Morgen dus 8 weken en dat zou betekenen dat het vruchtje dus ong. Vier weken geleden gestopt is met groeien.

Gr . Rosalyn

2. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Er is niet echt een maximale tijd, het is niet voor niks dat er vaak ingegrepen wordt met pillen of een curettage.
    Wel fijn overigens dat je al morgen terug mag komen, ik zat in dezelfde situatie maar moest na de eerste echo nog 2 weken wachten voor de volgende echo.
    Ik zie dat je Chlomid neemt, heb je dan ook medicatie gekregen om je ei te doen springen? Als je morgen 8 weken bent en het vruchtje op 5 weken geschat werd zou het nu 3 weken geleden gestopt zijn met groeien, niet 4.

In ieder geval veel succes morgen, ik duim voor een klein wondertje!

3. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hoi Saartje,

Dankjewel voor je reactie! Ja het verschilt een beetje 2,3 mm staat op de ene site 5 weken de andere site weer 4 weken en een paar dagen vandaar. Nee ik heb enkelt chlomid 50 gehad. Mijn partner heeft verslechterd zaad door een spatader. Deze moest nu drie maanden medicatie slikken en dan 30 juni voor een zemenonderzoek die uitsluitsel zou geven of we het iui traject ingingen of de ivf procedure. Alleen had ik 7 mei een positieve test, zelf denk ik dat dit 11 dagen na mn ei geweest moet zijn op basis van een positieve ovutest.

4. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik las in een ander topic dat het helaas mis is, sterkte meid en veel succes!

5. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Heey meid heb helaas hetzelfde mee gemaakt bij mij gebeurde er niets en hebben ze uiteindeljk maar een curettage gedaan bij 9,5 week. Sterkte! Lees dat jullie tot nu geen makkelijke weg hebben gehad om zwanger te worden!

6. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    kwam er bij 11 weken achter en toen nog een week gewacht maar kwam niks los.. het vruchtje was bij 5 weken gestopt dus na 6 weken nog helemaal geen verschil. kan best wel lang duren tot het uit zichzelf loslaat volgens mij.

Sterkte!

7. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Meiden dankjewel voor jullie reacties! Op de echo van gisteren jnderdaad geen gegroeid vruchtje, sterker nog het vruchtje was al kleiner en er zat al bloed in het vruchtzakje.

Verschrikkelijk maar voelde vanaf het begin al dat het fout zat:( gekozen voor cytotec omdat ik al eens eerder onder narcose mn spiraal heb moeten laten verwijderen ivm vergroeiing.

Wat heftig.. pillen erin en wachten.. na de eerste drie uur en dus de eerste vier tabletten.. niet echt anders drie uur later de volgende doses inmiddels was het 16:00 uur. En weer wachten.. buikpijnen werden wel heviger maar niet extreem... wachten.. ja eindelijk om half elf begon ik lichtjes te bloeden. Maar dat was het ook, veel gedronken omdat het allemaal zo spannend was. Plassen lukte alleen met wat kracht zetten en toen begon het vloeien en verliezen van van alles en nog wat.. dit duurde tot drie uur met vlagen. Daarna doodop naar bed gegaan. Vanmorgen nog war gevloeid en nu enkelt nog bruine afscheiding met afvegen.. erg vermoeiende en emotionele dag. Hoop dit niet nogmaals mee te maken. Voor nu, begin maar met tempen om te kijken wat mijn lichaam doet en volgende week een echo om te kijken of de baarmoeder schoon is.

8. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

O rosalyn, wat heftig meid! Ik hoop snel weer een positieve test en een plakbeebje voor jou! Hopelijk krijg je genoeg steun van de mensen om je heen. Rust maar goed uit en zorg goed voor jezelf! Dikke knuffel!

Deel Deze Pagina