Hallo, in mei heb ik een miskraam gehad bij 11 weken, vruchtje was veel te klein vanaf het begin al. Nu weer zwanger en op 6 weken 1ste echo gehad met kloppend hartje. Ik ben bang dat deze weer te klein is. Hoe zag jullie echo eruit bij 6 weken? Ben helaas zo stom geweest om de afmeting niet te vragen tijdens de echo.
Ik zie een datum staan van 28-7. Dat maakt dat je nu inmiddels 8-9 weken bent. De echo ziet er normaal uit voor 6 weken en een kloppend hartje is positief. Wanneer heb je een nieuwe echo?
Bedankt voor je reactie, fijn om te horen. Klopt, ik zit nu op 8 weken en een paar dagen. Ivm. terugplaatsing weet ik de exacte zwangerschapsduur. 25 augustus de 2de echo dus nog ff geduld.
Het is jammer dat de foto niet ingezoomd is maar een kloppend hartje is al een goed begin! Je baby is met 6 weken nog zo klein dat er amper wat te zien is. Dit was de mijne met 6+5 weken ongeveer.
Ik vind het echt meevallen hoor, die van jou is totaal niet ingezoomd maar als ik dat wel doe op jouw foto zie ik echt wel wat vergelijkbaars