'ovalen' hoeslaken, waar te koop?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kruimel78, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kruimel78

kruimel78 Lid

7 aug 2007
    48
    0
    0
    Dag allemaal,

Ik heb een rieten reiswieg gekocht voor mijn aankomende kindje. Daar zit een ovalen matrasje in en er zat ook een bijpassend ovalen hoeslaken bij. Ik wil echter graag meer dan 1 hoeslaken hebben, dus ik heb er meer nodig :)
    Weet iemand waar je die voor een redelijke prijs kan kopen? De winkel waar ik de reiswieg heb gekocht is 50 km uit de buurt, dus ik heb liever een landelijke winkelketen of via internet.

Alvast bedankt!

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb voor het matrasje van de wieg (ook ovaal) gewoon een gewoon wieghoeslakentje gekocht. Past ook prima. Geen antwoord op je vraag, maar ik vond het toch het vermelden waard.

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wij hebben gewoon de hoeslakens van t aankleedkussen gebruikt destijds. paste prima.

4. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Ik heb ook een ovalen rieten wiegje, maar gebruikte gewoon de rechthoekige hoeslakentjes. Pasten prima.

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik heb in de kinderwagen een ovaal matrasje maar daar kan gewoon een rechthoekig hoeslaken overheen, gewoon goed omslaan, gaat prima

6. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

In onze Leander hangwieg ligt ook een ovalen matrasje. Via deze site kan je ze bestellen: Jamak.nl

Lieve groetjes!

7. kruimel78

kruimel78 Lid

7 aug 2007
    48
    0
    0
    Dankjewel voor jullie reacties!

8. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik had in mijn oude wieg en kinderwagen ook gewoon een wieg hoeslaken of aankleedkussenhoes...paste prima!

9. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hoi,

Heb ook ovale matrasjes, maar de wieghoesjes van dehema/prenatal passen er prima omheen.

Liefs

10. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    Ik heb ook de gewone rechthoekige hoeslakentjes gebruikt met een elastiekrand erin.
    Deze werken prima. Het elastiek trekt alles goed strak.

11. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ze vorige week bij de hema gekocht, zit helemaal rond om elastiek 2 stuks voor ik meen 8,95

Deel Deze Pagina