Dag allemaal, Ik heb een rieten reiswieg gekocht voor mijn aankomende kindje. Daar zit een ovalen matrasje in en er zat ook een bijpassend ovalen hoeslaken bij. Ik wil echter graag meer dan 1 hoeslaken hebben, dus ik heb er meer nodig Weet iemand waar je die voor een redelijke prijs kan kopen? De winkel waar ik de reiswieg heb gekocht is 50 km uit de buurt, dus ik heb liever een landelijke winkelketen of via internet. Alvast bedankt!
Ik heb voor het matrasje van de wieg (ook ovaal) gewoon een gewoon wieghoeslakentje gekocht. Past ook prima. Geen antwoord op je vraag, maar ik vond het toch het vermelden waard.
Ik heb ook een ovalen rieten wiegje, maar gebruikte gewoon de rechthoekige hoeslakentjes. Pasten prima.
Ik heb in de kinderwagen een ovaal matrasje maar daar kan gewoon een rechthoekig hoeslaken overheen, gewoon goed omslaan, gaat prima
In onze Leander hangwieg ligt ook een ovalen matrasje. Via deze site kan je ze bestellen: Jamak.nl Lieve groetjes!
Ik had in mijn oude wieg en kinderwagen ook gewoon een wieg hoeslaken of aankleedkussenhoes...paste prima!
Ik heb ook de gewone rechthoekige hoeslakentjes gebruikt met een elastiekrand erin. Deze werken prima. Het elastiek trekt alles goed strak.