*kan ik de titel aanpassen? Mijn telefoon corrigeert deze, maar moet natuurlijk 'ovalen' zijn.* @Beheer Na de 20-weken echo willen wij graag beginnen met de babykamer. We hebben al ontzettende leuke tips gekregen voor het opknappen van een kast. Nu ben ik op zoek naar een ovalen ledikant. Ik ken de Stokke Sleepi maar om eerlijk te zijn staat de prijs me heel erg tegen (mijn zoontje kreeg een ledikant van 40€ van de Ikea, een wieg van 359€ nu vind ik echt te veel van het goede). Alleen: waar vind ik een leuke, betaalbare ovalen ledikant?
Even googelen op Oval Baby Crib, er komen dan wel een aantal resultaten en dan kun je hem wellicht uit het buitenland laten komen..
Geen echt antwoord op je vraag. Maar, hier staat de sleepi inmiddels klaar voor nr. 2 en vind het echt een heel fijn ding. Hij is inderdaad prijzig maar wel heel goed weer te verkopen. Dus per saldo kost het uiteindelijk niet heel veel .
Had je de wieg die je later hebt uitgebreid of gelijk ledikant? Kijk, dit gaat onze laatste zijn dus we kunnen hem niet meer doorschuiven. Verkopen natuurlijk wel..
Ik zou hem op marktplaats kopen en een nieuw matrasje, als je hem dan weer verkoopt heeft het je uiteindelijk niet veel gekost.