Hoi meiden, Na alle klachten die ik de laatste dagen heb, heb ik net een test gedaan. Het is heel vaag, maar er staat een tweede streepje. Op de foto nauwelijks zichtbaar, maar met blote oog wel. Ik zit nu drie dagen voor nod, dus dat kan het verklaren. Wie kijkt er mee?
Ik zie die tweede streep ook hoor. Ik ga er gewoon vanuit dat we lekker samen zwanger zijn. Dikke kus
ik zeg 100 procent zwanger want ik had bij mijn eerste testje heel vroeg nog niet eens een lijntje die ik met de camera kon vast leggen en deze is echt wel posi gewooon over 2 dagen nog een test doen maar ik denk echt wel zwanger
Bedankt meiden! Ik doe morgenochtend nog een testje. Nu net getest. Ik ga ook naar de stad om een digitale test te halen.
Ja dit is bij een kruidvat test echt wel een posi test.... kruidvat geeft anders nooit een 2de lijntje en zeker niet ééntje die roze is! Ik zeg, gefeliciteerd!
@Zomaar: Hoeveel dagen voor nod heb jij getest? Of heb je pas op od getest. Ik vind die van jou duidelijker. Ik ga straks als de winkels open zijn een digitale van cb kopen. @all: Allemaal bedankt! Nu jullie meiden!
Ik heb één dag NA Nod getest zelfs had deze maand ineens engelen geduld Heb ook een cb digitaal gedaan, dat was weer 2 dagen later en nu heb ik de laatste kruidvat test vandaag ook maar opgemaakt.... staat in mijn album