Hallo dames, Ik ben een dame van 19 jr, lekker jong dus! Ik ben nu al bijna een jaar bezig om zwanger te worden, maar nog altijd niet zwanger helaas. Ik ben sinds 2 maanden geleden erachter gekomen dat ik 4 cysten heb op mijn eierstokken (dus op elk heb ik er 2) Gelukkig heeft mijn gyn. mij verteld dat ze niet kwaadaardig zijn, maar wel dat ik tijdelijk 'onvruchtbaar' ben. Ik kan dus, zolang ik de cysten heb, niet zwanger worden Ze had me twee verschillende soorten medicijnen voorgeschreven, maar tijdens mijn laatste bezoek zaten ze nog steeds op hun plekkie. Er is wel een fijne pluspunt en dat is dat ik nu een regelmatige cyclus heb van 28 dagen! Nu wacht ik geduldig mijn menstruatie af, en dat is om precies te zijn a.s vrijdag en dan moet ik weer naar de gyn. gaan om te checken of ze al wat minder zijn geworden, ik hoop dus van wel! Ik heb deze afgelopen maand de pil geslikt, de gyn heeft mij verteld dat het helpt de cysten te verwijderen. Ik merk wel dat ik bijna geen pijn meer voel in mijn eierstokken (want ik heb altijd al sinds ik ze had, heeeeeel veel pijn gehad) Ik hoop echt op goed nieuws.. want ik kan niet wachten op het moment dat ik te horen krijg dat ik genezen ben van de cysten en zwanger ben. Dat is op dit moment mijn VURIGE wens! Ik vraag me af of er dames zijn die zo iets soortgelijks hebben meegemaakt. Hopende op reacties! Gr, Mommy2be
ik heb dit alllemaal niet meegemaakt, maar ik wil je wel even heel veel succes wensen. Ik hoop met je mee voor goed nieuws! Liefs Nikki
ik had een cyste op mijn linker eierstok, maar die werkte wel gewoon, bij mij kwamen ze waarschijnlijk van de mirena spiraal die ik toen gebruikte als voorbehoedsmiddel, inmiddels is hij wel verdwenen. Weet je zeker dat je nu geen eisprong hebt dan?
Jeetje daar word je inderdaad niet vrolijk van! Ik heb het ook nooit mee gemaakt maar ik hoop dat ze snel weg zijn en dat je dan kan gaan beginnen met klussen en snel een positieve test in handen hebt. Groetjes Debby