Ovalutietesten redelijke streep 6dpo

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by tamt, Feb 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tamt

tamt Lid

Jan 13, 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik ben zo nieuwsgierig en we hebben flink geklust deze maand. Ik heb ovalutietesten gebruikt tot ik een knaller kreeg.
    Nu las ik op internet dat de ovaluatietest vaak positief is als je zwanger bent. Ik heb dus gister en vandaag getest. En geen knallers maar wel net zo als vlak voor mij eisprong (gewoon een redelijk duidelijke lijn) Bij mij zijn de testen ook veel lichter geweest dan dat ze nu zijn. Hebben mensen hier ervaring mee, is dit positief of normaal?

Groetjes

2. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Een foto zegt zoveel meer, ik durf er zo niks over te zeggen.

3. tamt

tamt Lid

Jan 13, 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij deze de foto! Thanks voor het meekijken :)

4. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Deze zijn nog niet positief, zelf hoor ik helemaal geen fijne reacties op de ovu-testen van KV.
    De test streep moet net zo donker zijn als de controlestreep of nog donkerder.

5. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Ik gebruik zelf ovulatietesten van Zwanger en Kids.. dus ken die van KV niet..Toen ik zwanger was had ik inderdaad een hele donkere ovulatietest! Maar dan ook donkerroze...

De rechter is de Teststreep? dan is hij nog niet helemaal positief volgensmij... misschien word hij nog donkerder en blijk je wel zwanger te zijn? Misschien ff zwangerschapstest doen over een paar dagen?!

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Deze is niet positief. Over een paar dagen gewoon een zwangerschapstest doen. Succes :)

7. tamt

tamt Lid

Jan 13, 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL

8. maartje25

Duurt nog lang he? Ik zit nu op 7 dpo en voor mn gevoel duurt t allemaal een eeuwigheid!

9. tamt

tamt Lid

Jan 13, 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Maartje idd hahah ik ben er zoveel mee bezig... Hoop dat het snel raak is... Maar jij hebt dus al een kindje? Hoeveel rondes ben je nu bezig?

10. tamt

tamt Lid

Jan 13, 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    O sorry lees het nu in je banner.. Vervelend hoop dat het voor jou ook snel weer raak is!

XX

11. maartje25

Helaas nog geen kinderen nee... na mijn miskraam is de wens voor een kleintje zo sterk toegenomen dat de dagen wel jaren lijken te duren! Ik wil zo graag dat het 15 februari is dan weet ik of het wel of niet zo is!

12. tamt

tamt Lid

Jan 13, 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het voor je Maartje hahah herken het wachten pfff ik kan volgende week maandag testen. Heb me voorgenomen niet voor de nod te testen :)

Share This Page