Hoi allemaal, Ik ben zo nieuwsgierig en we hebben flink geklust deze maand. Ik heb ovalutietesten gebruikt tot ik een knaller kreeg. Nu las ik op internet dat de ovaluatietest vaak positief is als je zwanger bent. Ik heb dus gister en vandaag getest. En geen knallers maar wel net zo als vlak voor mij eisprong (gewoon een redelijk duidelijke lijn) Bij mij zijn de testen ook veel lichter geweest dan dat ze nu zijn. Hebben mensen hier ervaring mee, is dit positief of normaal? Groetjes
Deze zijn nog niet positief, zelf hoor ik helemaal geen fijne reacties op de ovu-testen van KV. De test streep moet net zo donker zijn als de controlestreep of nog donkerder.
Ik gebruik zelf ovulatietesten van Zwanger en Kids.. dus ken die van KV niet..Toen ik zwanger was had ik inderdaad een hele donkere ovulatietest! Maar dan ook donkerroze... De rechter is de Teststreep? dan is hij nog niet helemaal positief volgensmij... misschien word hij nog donkerder en blijk je wel zwanger te zijn? Misschien ff zwangerschapstest doen over een paar dagen?!
Ja Maartje idd hahah ik ben er zoveel mee bezig... Hoop dat het snel raak is... Maar jij hebt dus al een kindje? Hoeveel rondes ben je nu bezig?
Helaas nog geen kinderen nee... na mijn miskraam is de wens voor een kleintje zo sterk toegenomen dat de dagen wel jaren lijken te duren! Ik wil zo graag dat het 15 februari is dan weet ik of het wel of niet zo is!
Ik hoop het voor je Maartje hahah herken het wachten pfff ik kan volgende week maandag testen. Heb me voorgenomen niet voor de nod te testen