Hallo dames. Ik ben sinds 31 jan aan het testen met ovulatietesten. Gisteren was mijn 8ste test. In het begin was die wat donkerder maar alsnog te licht coor een ovulatie. Na twee a drie dagen werd dit minder en op dag 5 was er zowat helemaal niks. Na de 6de test begon dit weer een heel licht streepje te worden. Er werd mij verteld dat je het ook aan je afscheiding slijm kan zien. Gisteren overdag had ik dus een witte klont in mijn onderbroek sorry voor de details. Dus ik dacht ik probeer het wel. Dus pakte het en het rekte dus mee. Ik dacht dus yes mijn eisprong gevonden. Maar die avond deed ik een test en deze is licht, lichter dan dag 1 en 2. Ik snap het niet meer. Ik zit nu op dag 22. En zoals je ziet is mijn cyclus onregelmatig. Als ik een cyclus van 36 heb zal ik morgen eisprong hebben. Wat denken jullie? Komt die nog dat het een dag voor mijn eisprong was dat ik dat slijm afscheiding had. En dat ik het dus morgen zal hebben. Of wat anders? Ik hoop dat jullie hier ietd op weten. Dankje
Ovu testen lopen lang niet altijd netjes op. Mijne niet iig, die knalt gewoon ineens, voor en erna wisselende streepjes. Aan het slijm kan ik helemaal niks zien, dus daar kan ik niks mee. Misschien is tempen wat voor jou? Mijn advies gezien je cyclussen zou zijn, doortesten. Succes!
Ik zou ook doortesten. Ik heb meestal dat vruchtbare slijm ongeveer 4 dagen voor mijn eisprong tot een dag na mijn eisprong. In je banner te zien heb je nog wel cyclussen gehad langer dan 36 dagen dus kan goed dat je test nog wel positief gaat worden de aankomende dagen
Oke super bedankt. Ja ik test maar onder de tong. Vanaf volgende maand wil ik wel rectaal doen. Maar blijf inderdaad doortesten