hoi dames het onderwerp zegthet al zelf ik zit nu 11 dagen na pregnyl en er is nog een heel licht streepje te zien hoeveel dagen duurt het normaal dat het uit je lichaam is? weet niet of jullie iets zien?
bij mij was het elke keer na 8 dagen uit mijn lijf, ik had 5000eh gespoten. het verschilt per persoon....5000eh is na max 10 dagen uit je lijf volgens de bijlsuiter. hoe het met 10000 zit weet ik niet. Morgen nog eens testen, is de test dan duidelijker dan is het geen pregnylstreepje meer.
Ik zie echt hélemaal niks op je test dus ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat het helemaal weg is Ik test ook altijd om de zoveel dagen om te zien wanneer het weg is, meestal is dat bij mij na een dag of 6 al.
Bij mij duurde het met 5000eh iets langer dan 10 dagen. Op 11 en 12 dagen had ik ook nog een tuurstreepje - moest je echt draaien in het licht een heel goed kijken. Wat Panter al zegt, gewoon vandaag of morgen nog een keer testen, en zien of hij donkerder wordt.
Bij mij heeft 5000 P ook wel eens langer dan 10 dagen geduurd, het langste was 12 dagen, maar het is ook wel eens met 8 dagen mn systeem uit. Ligt volgens mij ook een beetje aan hoe snel je schildklier/ verteringsysteem werkt en wat je precies eet. Ik zie ook niets op je foto, maar als je zelf nog een héél licht streepje ziet zou ik er vanuit gaan dat je misschien (nog) 10 EH ofzo is je lijf hebt.
Bij mij was het meestal na 7-8 dagen wel weg, 5000eh. Ik had een licht streepje op 9 dpo en bleek zwanger toen. Spannend!