wie o wie kan me helpen het tasje van mijn dochter vol te krijgen heb er nog 10 nodig ik heb er veel voor over als mijn meisje maar dadelijk een tasje heeft waar ze een complete littlest petshop heeft.. ik hoor graag van jullie
ik heb schildpad,pony,beertje,vogel met lapje,aapje met strikje,hondje met lange oren,poesje,hondje met tutje,kikkertje en ik heb dat popje die na het vlindertje komt jeetje hoe heet die haha heeft ook vleugeltjes en recht oortjes nog nodig ik hoor graag van jullie ik zou echt super blij ermee zijn.. het en mijn dochtertje helemaal die is er nu al gek op..
He,nog meer verslaafden!; )Mijn dochter is er ook kapot van,heeft ook net een tas bijmekaar gespaard. Succes ermee!
haha ja lynette is er gek op hoe jong ze ook is ze is echt de hele dag aan de haal met haar tasje is zo geweldig om te zien en natuurlijk ik vind het ook super om te sparen voor mijn meisje
weet niet hoe ze allemaal heten maaheb een vliegend beestje met rose vleugels en volgens mij is die andere een bruine hond
Ik heb er 3 en spaar ze verder niet. Een roze vogeltje, een (ja wat is het) aapje met roze strikje, en een beestje met 2 hoorntjes en vleugeltje (geel/bruin)
Hallo, Ik heb er ook nog een paar nodig. Ik heb helaas geen dubbele om te ruilen Wie zou mij willen helpen mijn dochtertjes tas vol te maken. Ik heb deze nog nodig: