Beste lotgenoten, Ik heb een vraag en hoop dat iemand mij dit kan uitleggen Maandag 1 oktober zijn er bij mij 2 cryo's terug geplaatst in mijn eigen cyclus. 2 Weken later mag je een x keer een zwangerschapstest doen. Oorspronkelijk zou ik vandaag de 34e dag ongesteld moeten worden. Kan ook de 35e cyclusdag zijn. Ben ik dan bijvoorbeeld a.s. vrijdag overtijd? Ik denk zelf van wel omdat er verder geen hormonen aan te pas zijn gekomen. Alleen pregnyl, dit is 2 weken geleden gebeurt. Vanochtend had ik wel wat bruine afscheiding. Ik weet het blijft altijd afwachten totdat je een test hebt gedaan en de uitslag bekend is. Maar bovenstaande vraag gaat maar door mijn hoofd.
ik denk dat je vanaf 14 okt kunt testen? Dat is dan 2 weken na de tp? Correct me if i'm wrong..... Ik duim met je mee hoor!
Als je pregnyl hebt gebruikt kan je niet meer uitgaan van je 1e menstruatiedag. Als het goed is heb je zaterdag 29 september de pregnyl gespoten en dan maandag 1 okt de TP gehad. Dus dan is het 2 weken na de TP dat je mag testen, dus aankomende maandag 15 oktober. Misschien dat het met een cryo iets eerder mag, maar als het ZH tegen je heeft gezegd 2 weken dan lijkt het me verstandig om je daaraan te houden
De 15e mag ik testen. Maar omdat het in mijn eigen cyclus is en er een eisprong is geweest 2 weken geleden. Dan word je toch 14 dagen later ongesteld? Het is en blijft afwachten Voel vanalles in mijn buik, maar of het goed is ](*,) ale: Bij een cryo terugplaatsing wordt er pregnyl gegeven om de eisprong goed te peilen in verband met het ontdooien. Ik heb dinsdag 25 september pregnyl gehad en dan worden de cryo's 6 dagen later terug geplaatst in Zwolle. Gaat het bij jullie anders?
volgens mij zou je 14 dagen na de punctie al je ongie kunnen verwachten. aangezien jij geen punctie hebt gehad zou ik er van uit gaan 14 dagen na je eisprong omdat je in natuurlijke cyclus zit. maaaaaaaarr dan moet het wel langer dan 15 dagen geleden zijn dat je pregnyl hebt gespoten. dat kan 15 dagen in je bloed en urine terug te vinden zijn. toch?