Hoi, 24 dec ben ik voor de 2e keer bij de osteopaat geweest vanwege de voorkeurshouding van mijn zoontje. Hij spuugde altijd wel na voedingen, maar sindsdien is het echt erg geworden. Ik moet hem soms na een voeding tot twee keer toe schone kleren aan doen zo erg is het. Kan dit door het bezoek aan de osteopaat komen? Want hij krijgt zelfs omneo en nog steeds spuugt hij. Ik heb geen idee wat ik er nog meer aan kan doen. Hij spuugt ook als hij gewoon rechtop zit...
schijnt normaal te zijn dat kinderen een heftiger reactie krijgen na een bezoek aan de osteopaat. Had mijn dochter ook. Wordt vanzelf minder na een aantal dagen.
Het kan inderdaad dat de klachten erger worden. Mijn zoontje heeft er ook last van gehad. Als het maandag niet beter gaan moet je gewoon even bellen
ik sluit me aan bij ikke 1981, maandag bellen.... Wij hebben dit ook gehad met onze dochter, toen huilbaby, eerst werd het erger, moest terugkomen en na nog een behandeling was het goed....
hee over een osteopaat weet ik vrij weinig, maar over dat spugen he, kun je niet bij die omneo niet wat extra nutriton bijvoegen? 1 afgestreken schepje is eigenlijk al voldoende. (wat op het pakje staat is echt teveel) ik weet dat er al johannesbrood pitmeel in zit, maar misschien voor jou kindje niet voldoende. en heb je al eens aan reflux gedacht? al niet gewone dan misschien verborgen reflux?
Ik gaf eerst nutriton, maar daar ben ik meegestopt toen ik de bfree fles ging gebruiken. Toen spuugde hij ook nauwelijks meer. Het lastige van nutriton vind ik dat hij het amper door zijn speen krijgt en bij een 3standen speen gaat het weer te hard. Gistermiddag heeft hij wel al minder gespuugd.
ik doe bij mijn baby altijd op 150 water anderhalf schepje ipv wat daar op staat want das gewoon te dik. en dat krijgt hij er echt wel uit met de kleinste speen (ook van bfree) want als ik meer erin doe krijgt ie en meer krampjes en hij krijgt het er amper uti en 1.5 schepje heeft mijn kindje genoeg aan. niet altijd doen wat er op de verpakking staat (zoiezo niet meer erin doen dan erop staat, maar een beetje minder mag heus wel)
Ik heb zantac gekregen en vanaf toen was het spugen bijna weg. en uiteraard nutriton, bedje omhoog, extra boertje tijdens fles etc etc... wellicht even een belletje naar je ha?