mja, lekker handig weer... Ma had de tip "o joh, gewoon lauw water en azijn!". Ik blij en duik de kast in. Staan daar twee flessen. Schoonmaak azijn en gewone azijn. Maar welke bedoelt ze nou? Bel ik haar terug en ik krijg mijn broertje aan de lijn. 'die zijn wandelen, zijn pas met een paar uur weer terug'. Ja, maar ik heb NU tijd en geen vent/kind om me heen en wil het NU doen Dus ik dacht....... iemand op ZP moet dit toch wel weten? Fles schoonmaakazijn is overigens echt op een haar na leeg.. Bedoelt mijn behulpzame moeder nou azijn? Of schoonmaakazijn? Of kan het met beide? Google kom ik niet echt uit, want volgens mij haalt alles en iedereen het door elkaar!
Volgens mij kun je voor textiel beter gewone natuurazijn gebruiken. Maar zeker weten doe ik het niet.. Nieuwe spijkerbroeken gaan bij mij namelijk altijd even een nachtje in de natuurazijn, zodat ze minder afgeven. Die azijn kan dus iig geen kwaad. Maar misschien kan het ook wel met schoonmaakazijn.. Dus eigenlijk heb je nog niets aan mn antwoord haha