is het wat? Binnen nu en een aantal weken willen we samen tapas eten. Wij kennen alleen la Cubanita. Nu kwam ik uno tegen in Zwolle, willen een keer wat anders. Andere suggesties ook zeer welkom
Buik van Parijs Uno is al weer een tijdje geleden. Vond het met een groep wel leuk, maar met z'n tweeën niet zo'n succes
Las rosas is een aanrader! Maar ook een echte aanrader is vaca negra in Zwolle. Maar dat is argentijns.
Ga je met z'n 2en? Dan niet doen! Prima als je met kinderen gaat of een grotere groep, maar niet gezellig met 2. Hetzelfde geldt voor las Rosas vind ik. Ik ga het liefst naar 't Pestengasthuys, il Carpaccio, la Stalla, BaiYok, Over de tong, de Poppe. Veel plezier!
Dankjewel, ik ga eens even rondneuzen het zusje kwam ik ook al tegen. Dichtstbijzijnde is voor ons 45 min rijden. Ook nog een overweging waard
Als je trouwens toch iets van tapas wil, is de zoete inval misschien wel leuk. Niet Spaans, wel kleine hapjes. Is wat knusser dan de Uno, las Rosas, la Cubanita.
Ik zou wel even informeren omdat je het over een aantal weken hebt. Want bij ons bij het zusje moet je zeker 3-4 maanden van te voren reserveren.
Voor ons was dat helemaal niet zo ver vooraf nodig. (maar misschien omdat het om een donderdag ging?)
T zusje is idd wel druk. Maar ook wel dat je terecht kunt als je op de dag zelf belt door annuleringen.
Haha neem maar zak met geld mee en jaar van te voren reserveren geloof ik .... Via Groupon hebben wij keertje bij kaatje vd Sluis gegeten. Wel heel leuk die Michelin culinaire verassingen
Aahhh wat lief, een verassing voor mij?? Nee gekheid. Geen idee of t wat is. La cubanita moet ik ook nog testen