ze zeggen wel dat je het moet laten nakijken, maar dit is geen echt spoed vind ik, zou tot maandag wachten.
Maandag even afwachten inderdaad. Ik heb er zelf soms ook 1, die is dan na een dag ook al weer rustig. Al na laten kijken, maar is niks verder, gewoon wat irritatie doordat ik/een naad/iets er langs is gekomen..
Heb op het moment ook last van eczeem misschien dat het daardoor komt. Moet zoiezo weer voor controle naar de huisarts want het wil niet echt overgaan nog.
Zou tot maandag wachten. Mocht het zo zijn dat hij weggehaald zou moeten worden, gebeurt dat ook niet altijd direct. Wel goed om even naar te laten kijken.
Net als de andere meiden zegen maandag pas na huisarts. Weet niet waar ie zit, als ie op de rug zit je mannetje af en toe laten kijken . Dat ie niet een rode kring heeft .En erg donker word . Ik heb er 4 / 5 in mijn jeugd tijd weg laten halen . nu zit er 1 die word al kleiner is een soort maantje die van zelf minder word . Ik zit er onder erg veel , in de gaten houden meer kun je niet . Ze branden ze weg als ze het nodig achten.