Wat koop jij voor je vent?

Discussie in 'De lounge' gestart door MinnieJ, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ik ben echt door de ideeën heen...afgelopen jaren heeft hij al parfum gekregen, een horloge, een blouse, ik weet nu echt niet meer wat ik moet kopen.

Dus...mijn vraag is, wat koop jij voor je vent als hij jarig is? Wie weet kan ik wat ideeën hier op doen:)

2. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Helemaal niets :D

Hij krijgt al genoeg liefde :p

3. Jel

Jel Niet meer actief

Niks! :p

We zijn een dag na elkaar jarig en hebben besloten niks voor elkaar te kopen, omdat het dan zo'n 'verplichting' lijkt naar elkaar toe. Ik heb tegen hem gezegd dat ik het veel leuker vind om spontaan een keer een cadeautje te krijgen. (Maarja dat krijg ik ook nooit.) En ik geef hem wel een keer spontaan iets.

Misschien een leuke dvd of cd? Of ik weet niet of hij aan hobby's doet, maar iets voor zijn hobby. Of een abonnement op iets. Lastig he?

4. Kleine Muis

Kleine Muis Actief lid

20 dec 2011
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn vriend is eind van de maand jarig en krijgt een nieuwe mp3. de oude is compleet versleten en er zit bijna een rol plankband op. hij is erg verknocht aan dat ding.

5. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    de mijne kreeg in 2008 een dochter cadeau voor zn verjaardag :D
    een mooier cadeau kon hij zich niet wensen hahaha.

heb eigenlijk nog geen idee wat ik dit jaar ga kopen voor hem hij is eind maart jarig.

6. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Houdt hij van games? Ik heb mijn vent blij gemaakt met Skyrim, nog leuk om mee te kijken ook ;)

7. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Hier hetzelfde, wij hebben niets nodig wij zijn ontzettend gelukkig.

8. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

concertkaartjes, idd een abonnement op tijdschrift oid.
    laatste verjaardag kreeg hij een messenset en kookboek,
    mooi gereedschap, (kan nl nogal duur zijn)

9. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik heb een paar jaar geleden een Race Experience gegeven. Een hele dag racen in verschillende race auto's op Zandvoort. Wel prijzig, maar hij was als een kind zo blij :D Hij is wel heel erg race fan ;)

10. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ik heb mijn man een zilveren ring gegeven met een diamant, een fossil kettinkje, armbandjes.

Chanel parfum.

Hij heeft van mij een starcraft gameheadset gehad van 120 euries, lego, warhammer shit... hij is net een kleinkind, met alles is hij blij!

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik heb mijn man altijd belachelijke dure cadeaus gegeven ( stuur van 300 euro voor zijn gaming) 2 jaar geleden een nieuwe videocamera a 600 euro full hd.. maar vorig jaar heb ik mezelf cadeau gegeven:D:p
    denk dat het dit jaar ook niets doe.. kost allemaal al genoeg en tussendoor krijgt hij ook genoeg dus vind het niet meer echt nodig

12. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

lego:(:)

13. Naati

Naati Actief lid

25 jul 2010
    141
    0
    0
    Vrachtwagenchauffeur
    Bergschenhoek
    En dan in een deuk liggen als hij schrikt als er ineens een wolf of zo'n rat hem aanvalt uit t niets:D

Je zou ook een mooie foto op canvas laten drukken, heb je zelf ook profijt van;)

14. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

thanks dames! Ik heb heel wat ideeën opgedaan!

15. Dana

Dana Niet meer actief

ik heb hem een dag vrij gegeven van zijn werk, hij werkte toen nog voor een baas en ik heb zijn baas gebeld en achter zijn rug om een dag vrij geregeld, daarmee kon hij doen wat hij wilde zonder verplichtingen.

vond ie erg leuk!

16. pink99

pink99 Actief lid

2 jul 2011
    451
    0
    0
    NULL
    brabant
    marktplaats heeft vandaag een leuke dag aanbieding iets met qat ofzo

17. Mijn man houdt nogal van gadgets die wat duurder zijn, dus ik zamel altijd geld in van familie en vrienden en koop dan wat groots. Leuker dangewoon geld geven en we hebben er wat aan :)

18. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

niks. geven mekaar niks. als we wat nodig hebben halen we het gewoon

19. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Waarom moet er bij staan hoe duur het is dat je, je man koopt?

Mijn man heeft op zijn verjaardagen oa een proef motorrijles gekregen.
    Een mooie horloge
    Heineken bier met de datum dat wij een relatie kregen met onze namen erbij
    Guitar Hero voor de Wii
    Lekker geurtje
    Etc

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    nieuwe broek :) tja die kosten minimal 100,- euro dus vind dat wel een aardig kado en hij koopt zelfs haast nooit kleding. anders zou ik zelf niet zo snel gaan voor kleding

verder games op andere spullen voor de ps3. vaak kiest hij dan zelf wat uit :)

Deel Deze Pagina