ik heb even wat ingredienten bekeken en ovenfriet bevat idd nog veel meer dingen. Ik denk dat zelfgesneden friet (of verse friet uit de koeling) en dan in de oven het beste alternatief is.
jaaaa...pastinaak uit de oven is echt super lekker Maar ook courgette en broccoli geven echt die lekkere smaak wat friet soms ook kan geven. Geroosterde broccoli vind ik zelfs lekkerder dan friet. Lekker roosteren met olijfolie en Keltisch zeezout...
Van Celavita uit de koeling heb je nu een nieuwe soort, met schil en zonder schil en die worden echt super in de oven.
Ja deze neem ik ook altijd. Ik vind het lekker, maar ben het ook gewend eigenlijk Hier ook al jaren geen frituur (alleen toen ik studeerde een eeuwigheid geleden).
Ik raad iedereen een airfryer aan! Het is een geweldig veelzijdig apparaat. Daarmee krijg je heerlijke patatjes.
haha ja maar ik wil dus geen airfryer, het gaat mij echt om ovenfriet itt frituurfriet. Maar als ik mijn zelfgesneden friet in de oven doe of verse friet in de frituur vind ik het eigenlijk wel prima gezien het aantal keren dat wij friet eten.
Wij eten altijd ovenfrietjes of frietjes uit de airfryer. Lekker & gezonder! De frietketel hebben we al jaren niet meer gebruikt.