Ik ben voor de kids ieder een herinneringenboek aan het maken. Nu wil ik een leuke vragenlijst (met antwoorden) over elk kind maken die ik in ieder boek kan plakken. Ik kom echt amper op vragen.. Heeft iemand een leuke site of weet iemand leuke vragen die ik erin kan zetten?
Ik ken wel de boeken 'Pap, vertel eens!' en 'Mam, vertel eens!'.. Heb je volgens mij ook voor opa en oma.. Moet je maar eens zoeken
Leuk idee ! You have my attention. Ik hou van shizzle maken voor mijn kind - waar hij waarschijnlijk later toch geen drol om geeft als hij ook maar een kwart op zijn vader lijkt
Ummmm.... Dit vind ik het leukste om te doen met papa.... Dit vind ik het leukste om te doen met mama.... Dit vind ik het leukste om te doen met broertje/zus.... Dit vond ik het leukste dit jaar.... Je kan ook even door zo'n vriendenboekje bladeren... Favo kleur, tv serie, speelgoed, vriendje/vriendinnetje, leukste op school, lievelingseten, etc Zoiets?
Dit zijn een paar leuke vragen: Interview Your Kids, Part Two - Illustrated with Crappy Pictures En Google heeft ook veel opties https://www.google.co.nz/search?q=questions+to+ask+your+child+every+year&oq=questions+to+ask+your+child+every+year&aqs=chrome..69i57j0l5.23679j0j7&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=119&ie=UTF-8#q=questions+to+ask+your+child+every+year