verwachtte pakketje afgeleverd volgens site, niets ontvangen

Discussie in 'De lounge' gestart door Linda10280, 3 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Ik had 2 jurken besteld, 2 jaar terug heb ik bij dezelfde mevrouw al een ander jurkje besteld.
    Alles ging toen goed en heb het jurkje netjes op tijd binnen gehad.
    Maar nu dus niet.
    Het pakketje is gisterochtend op de bus gegaan en ik zou het waarschijnlijk vandaag al binnen krijgen.
    Nou had het ook morgen kunnen zijn want tpg is de laatste tijd niet zo vlot.
    Vandaag niets ontvangen (geen briefje of wat dan ook) en heb mevrouw een track en trace nummer gevraagt zodat ik het pakketje kon volgen.
    Ben gaan kijken en nu stond er chauffeur onderweg en daaronder "zending afgeleverd"
    Maar ik heb helemaal niets ontvangen?!
    Ook geen briefje...
    Ik heb dat persoonlijk nog nooit mee gemaakt dat de site zei dat de zending was afgeleverd en dat ik het dan ook niet had.
    Ik moet zeggen...zag die griet van tpg wel voorbij racen.
    Moet zeggen dat we het wel al een keer mee hebben gemaakt dat ze het onbeschoft zo in mijn schuur hadden gezet.
    Kreeg wel netjes een briefje waar op de voorkant was geschreven "z.o.z" en dan de tekst "heb het pakketje in de schuur gelegt" Was daar echt niet blij mee maar, was al heel blij dat ik mijn pakketje had en heb erverder niets mee gedaan.
    De 2e keer had ze het aan me deurpost gehangen.
    Ik ben nu wel erg benieuwd dat als het echt "afgeleverd" is WAAR ze het dan afgeleverd heeft.
    Ga morgen nog even afwachten en neem dan contact op met tpg, en anders zit er niets anders op dan even een wandelingetje langs de buurtjes maken :(
    Iemand zoiets al mee gemaakt?

Liefs een gefrustreerde Linda

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

nee niet meegemaakt, hoop dat je snel je pakketje hebt

3. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Hebben wij hier al eens meegemaakt, toen werd het 2 dagen later pas thuis afgeleverd, op internet stond het al wel op afgeleverd heel vaag!

4. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    jeetje zeg

ik zou idd morgen nog even afwachten heb je het dan nog niet moet je even bellen
    is niet echt netjes van ze

ik heb het 1x gehad waren we net terug van een weekend weg
    had geen briefje in de bus niks
    komt de buurvrouw aangelopen met een pakketje dat ze het bij haar hadden afgelevert wel fijn dat ik een goeie band met de buren heb
    maar goed je zou dat maar niet hebben zeg
    weet je niet eens waar je pakketje is

5. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ja, ikke.
    Klacht ingediend bij TNT want ik had helemaal niks ontvangen.
    Beide buren ook niet.
    1 hele week later belt mn buurman aan.
    Die had gezien dat n vrouw uit de buurt, (wel andere straat, maar zelfde huisnummer) n doos voor mn deur neerzette en weg liep. Hele poos later ging hij weg en zag die doos nog voor mn deur staan. Ze had niet aangebeld dus, was hele dag thuis en niks gehoord.

Uiteindelijk heb ik mn pakket dus gekregen, maar niet dankzij TNT

6. Kovu

Kovu Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.130
    0
    0
    Pedagoog
    Provincie Limburg
    Ze hebben ooit een keer een pakket met boeken door het open slaapkamerraam naar binnen gegooid (slaapkamer lag aan galerijzijde), dit terwijl ik gewoon thuis was. Ik heb toen een klacht ingediend bij TPG/TNT, zij zouden de bezorger hierop aanspreken. Gelukkig hadden de boeken geen schade opgelopen.....

Deel Deze Pagina